Gå til innhold

BK: Glasskunst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare helt nydelig! Et bilde som aldri blir kjedelig, men som vokser for hver gang en ser på det. Et bilde jeg kommer til å se på flere ganger, vil at det legger seg som en mal i underbevisstheten min når jeg er ute og tar bilder :) Jeg blir imponert og er så glad for at legges ut så masse fint :)

Lenke til kommentar

Bare helt nydelig! Et bilde som aldri blir kjedelig, men som vokser for hver gang en ser på det. Et bilde jeg kommer til å se på flere ganger, vil at det legger seg som en mal i underbevisstheten min når jeg er ute og tar bilder :) Jeg blir imponert og er så glad for at legges ut så masse fint :)

:)

Lenke til kommentar

Dette vart litt voldsomt, etter mi meining. Biletet ligg berre under "visning", så utfyllande kommentar skal eg ikkje koma med, men dette biletet er ikkje, etter mi meining, så revolusjonerande som jentungen skal ha det til. Det er ein ryddig komposisjon, men spennande er det ikkje, og eksponeringa kan nok diskuterast. Men eg veit jo ikkje noko om ambisjonane til Jan Erik, då :)

Litt om mine meiningar, i alle fall.

Lenke til kommentar

Dette vart litt voldsomt, etter mi meining. Biletet ligg berre under "visning", så utfyllande kommentar skal eg ikkje koma med, men dette biletet er ikkje, etter mi meining, så revolusjonerande som jentungen skal ha det til. Det er ein ryddig komposisjon, men spennande er det ikkje, og eksponeringa kan nok diskuterast. Men eg veit jo ikkje noko om ambisjonane til Jan Erik, då :)

Litt om mine meiningar, i alle fall.

Det fototekniske skryter jeg ikke av at jeg kan,selvom det sikkert er mer enn bra nok. Men jeg mente, og jeg fortsatt mener det jeg sa.

Synes bildet vokser for hver gang jeg ser på det. Jeg liker fargene, lyset, bakgrunn, forgrunn.... :)

Så for meg er det sånn ;-)

Hehe..ja det er ikke akkurat ett vakkert skue nei..sikkert noe left over fra byggingen av Opera'n??..haha;)

Jeg mener å huske at vi skattelidende har investert omlag 26 millioner kroner for denne dritten, som skjemmer havnebassenget foran operaen..fy skam !

Kunst er kunst ;-) som de sier på Tv'n :) Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Eg skal ikkje seia at det er eit stygt bilete, men eg stiller spørsmålsteikn over kor mange som synest det er flott og fantastisk. På min skjerm er det ganske undereksponert. Snøen er ikkje kvit, men trist grå. Kvitpunktet burde, etter mi meining, senkast til omlag 200, ein stor reduksjon frå 255 - og til meg med då synest eg har himmelen er for mørk. Det er flatt med låg kontrast. Komposisjonen er ryddig, men den klumpen framfor alt samen stel mykje merksemd - blikket mitt kjem tilbake her med jamne mellomrom. Det einaste av interesse her, etter mi meining, er storleiksforholdet mellom person-kunst, samt at dette faktisk er tatt i hovudstaden, ikkje i marka. Og til og med dette set ikkje så sterkt inntrykk på meg at det gjer opp for det andre eg har nemnt. Og når det gjeld fargar, så er det nesten inga fargar her.

Dette er som sagt mine eigne meiningar. Grunnen til at eg seier det, er rett og slett fordi eg ikkje forstår kvifor så mange lovpris dette her. Det er stygt å seia, men eg trur namnet trekk ein del, + at når nokon ser at andre har likt det, så skjer det eit fenomen der mange andre også liker det - fordi andre har. Eg personleg liker det ikkje som eit FOTOGRAFI, men eg veit, som sagt, ikkje om det var dét som har ambisjonane til JEE, eller om det berre var eit kjapt knips.

Endret av kjikvadrat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg skal ikkje seia at det er eit stygt bilete, men eg stiller spørsmålsteikn over kor mange som synest det er flott og fantastisk. På min skjerm er det ganske undereksponert. Snøen er ikkje kvit, men trist grå. Kvitpunktet burde, etter mi meining, senkast til omlag 200, ein stor reduksjon frå 255 - og til meg med då synest eg har himmelen er for mørk. Det er flatt med låg kontrast. Komposisjonen er ryddig, men den klumpen framfor alt samen stel mykje merksemd - blikket mitt kjem tilbake her med jamne mellomrom. Det einaste av interesse her, etter mi meining, er storleiksforholdet mellom person-kunst, samt at dette faktisk er tatt i hovudstaden, ikkje i marka. Og til og med dette set ikkje så sterkt inntrykk på meg at det gjer opp for det andre eg har nemnt. Og når det gjeld fargar, så er det nesten inga fargar her.

Dette er som sagt mine eigne meiningar. Grunnen til at eg seier det, er rett og slett fordi eg ikkje forstår kvifor så mange lovpris dette her. Det er stygt å seia, men eg trur namnet trekk ein del, + at når nokon ser at andre har likt det, så skjer det eit fenomen der mange andre også liker det - fordi andre har. Eg personleg liker det ikkje som eit FOTOGRAFI, men eg veit, som sagt, ikkje om det var dét som har ambisjonane til JEE, eller om det berre var eit kjapt knips.

Vet du, jeg bryr meg ikke om fotografens ambisjoner, jeg bryr meg ikke engang om han synes bildet sitt er bra eller ikke. JEG liker det. Jeg synes det har fargespill i snøen. Jeg synes det har fargespill på himmelen. Jeg synes det er fargespill i det etter min mening helt skrudde kunstverket. Så motivet i utganspunktet ville jeg ha kommentert som stygt eller gått forbi. Her synes jeg det har blitt vakkert.Mitt blikk fester seg ikke på klumpen i forgrunn. Jeg vet ikke hvilke fotografer her som er innehaver av "navn", men jeg la fort merke til at det er en håndfull her som er bedre enn resten, proffe antar jeg.

Jeg vet og at øynene forandrer seg gjennom livet. Jeg vet at når gamle kunstmalere har hatt forskjellig fargeperioder, feks. grønt eller blått så har det noen ganger hatt sammenheng med øyesykdommer.

Selv så kunne jeg før ikke fordra hvitt - syntes det var kaldt. Nå synes jeg det er lekkert og elegant. Samme med blått - likte det ikke- Nå synes jeg det er nydelig. Pastell var pyton før - nå liker jeg det godt, det og! Så øynene som ser,,,,, Jeg kommenterer fortsatt ikke det fototekniske.

God natt :)

Endret av Jentungen 1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...