LASL Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Australier lagde smykker av resirkulerte objektiver Vil du smykke deg med dette? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Leste "Vil du ydmyke deg med dette?" første gang jeg leste overskrifta... Det hadde vel også passa fint som overskrift, haha :!: Men, morsom idè, selv om prisene ikke ligner grisen med tanke på at "hvem som helst" kan lage dem av gamle, ubrukelig objektiv Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 En god grunn til å tafse litt ekstra på armen ;D Lenke til kommentar
emero Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Beklager, herr Ligaarden, men dette var vel den absolutt verste overskriften du kunne valgt Fin ide for resirkulering da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Liker ordspill jeg! Ellers, alt for dyrt. Ser heller for meg dette som et billig ebay-kjøp. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Finnes det ikke faktisk noe smykkebutikkgreier som heter CMYK? Mener å ha sett det og lurt på om det er et intensjonelt ordspill. Disse armbåndgreiene, laget av samme designer, solgt i samme nettbutikk, kosta omtrent en tredjedel av de nåværende prisene da jeg så det første gang for et par år siden ... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det er utrolig hva enkelte finner på å produsere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg