AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Vel, har muligens ikke så lenge igjen å leve. Hva som feiler meg vil jeg helst ikke snakke om. Men uansett er en jeg er forelsket i. Vil det være egoistisk av meg å prøve å få et forhold? Vanskelig å forklare hva jeg tenker, men håper dere skjønner hva jeg mener. Bare å spørre hvis dere lurer. Uansett som sagt: Er det dumt av meg å prøve meg? Siden jeg da på en måte vil gi henne falske forhåpninger og at vi ikke kommer til å kunne være sammen så lenge, og vil tilslutt ende opp med å såre henne (HVIS det blir et forhold da). Anonym poster: 6f8fbb582a0379ce3fa6c596a73df460 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hvor lenge er «ikke lenge», og har du tenkt til å innlede et forhold uten å si at du ikke har lenge igjen? I så fall er det litt slemt. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Så lenge du informerer henne om situasjonen du er i ser jeg ingen grunn til hvorfor ikke. Men hvis du holder det hemmelig er dårlig gjort. Lykke til 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Har jo selvfølgelig tenkt å informere henne. Men vet ikke helt hva jeg skal si. Kan virke som at jeg prøver å få sympati fra henne. "Hei jeg liker deg og er dødssyk. Kan jeg få be deg ut på en date?". Tenker vel kanskje at det er egoistisk siden jeg uansett kommer tilsutt kommer til å såre henne (rent objektivt så ender vel de fleste forhold med at det blir slutt, men da er det iallefall mer eller mindre frivillig) og da kan det hende at jeg vil påføre henne mer smerte enn glede. Anonym poster: 6f8fbb582a0379ce3fa6c596a73df460 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Inviter henne ut på en date først, informer underveis eller etter daten hvis dere skal gå videre etter den første daten. Det er ikke informasjon hun trenger for å bestemme seg for om hun vil ta en kaffe med deg eller ikke, men det er informasjon hun trenger før hun avgjør om hun ønsker å satse på et forhold med deg eller ikke - fordi hun selv vet best hva hun takler å utsette seg selv for når det gjelder mulig tap av kjæreste i nær framtid. Lykke til Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg støtter Cirkelinen. Inviter henne ut på en date. Kanskje dere blir venner eller kanskje dere blir sammen, hvis dere begge vil det Jeg synes ikke du skal være dømt til å ikke stifte bekjentskap med noen, selv om du kanskje ikke skal være her like lenge som de fleste andre. Jeg ser egentlig ikke nødvendigvis på det som noe som må komme fram på første date heller. Det kan fint komme fram på andre eller tredje, så lenge det ikke bare utsettes og utsettes. Go for it:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå