Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva hadde du følt om du ble fortalt dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du finner deg i for mye. Hadde deg vært meg hadde hun ikke fått sagt halvparten før jeg hadde kastet henne på dør.

Ta tilbake med samme mynt, skryt av ei eller annen vennine du har, så kan hun se hvor morsomt det er. Og hvis hun ikke bryr seg så er kanskje ikke dette forholdet noe å satse på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har tygget litt på saken.

Det beste er at du ikke gjør det slutt med henne, men i stedet får deg ei dame du flørter med konstant, villt og hemningsløst.

Skryt over at hun har så lekre rumpeballer, og at puppene er så faste at de nesten er oppi haka hennes.

Sørg for å knulle minst tre damer. Ikke legg skjul på det.

Signaliser at du gir helt FAEN i dama. Om dere skal ha sex, sørg for å være utpreget røff og hemningsløs. Da mener jeg, klem brystene så hardt at de blir lilla, RØSK håret hennes bakover, støt på så hardt at hun begynner å blø, og når du nærmer deg cumshot, så sørger du for å klistre gugga MIDT I BEGGE ØYNENE hennes, og klasker henne med flathånda over kjeften og kaller henne hore. Deretter går du ut og tar deg en øl.

Dette handler om hevn, PAYBACK. Let the mindfuck begin!!!

Du skal nedverdige denne hora til hun føler seg langt mer mindreverdig enn det hun har fått deg til å føle.

PAYBACK!!!

Oh yeah, ta nakenbilder av henne med mobilen, og send de til alle du kjener på MMS. FUCK YEEAEH! GJERNE OGSÅ DE HUN KJENNER!!

• Liker 5
Lenke til kommentar

Oh yeah, ta nakenbilder av henne med mobilen, og send de til alle du kjener på MMS. FUCK YEEAEH! GJERNE OGSÅ DE HUN KJENNER!!

I den forbindelse vil jeg minne på at det også er mulig å legge inn bilder her på forumet.

... mens jeg gjerne vil minne om at det ryker brukerkontoer hvis dét skjer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Takk for alle svarene. Jeg forstår at dere reagerer som dere gjør. Her får dere se alt "grumset". Likevel er det gode ting mellom oss - men det var nok bedre før. Og det jeg snakker om i denne tråden overkjører egentlig alt det gode, når alt kommer til alt.

Nå kommer jeg faktisk til å slette diverse innlegg, fordi jeg føler at jeg tar en sjanse ved å skrive så åpent om dette her. Man vet aldri hvem som kikker innom, og jeg er svært nøye i beskrivelsene. Så om en venn av henne hadde lest dette, er det egentlig stor sannsynlighet for at denne personens tanker hadde gått rett på henne.

Men igjen tusen takk! Jeg har fått nok tilbakemeldinger nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...