Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg har ganske så lyst til å flytte til drammen da hele slektinga mi bor her og jeg føler meg hjemme her.. men jeg tror ikke pappa egentlig vil da han tenker å bygge i kjelleren..

Greia er at jeg vet ikke normal prisene for å bo i drammen? vi bor nå på ene bolig med 3 etasjer (kjeller, stue/kjøkken og soverom, bad)

hvor mye vil en sånn koste?

jeg vil ha stor nok rom til å ha minst 40" tv, stor stæsjonær PC og myeee plass..

må være minst 3 soverom og ikke overstige 2 000 000

skal f.eks ha treningutstyr i kjelleren (boksesekk og store vekt saker)

hvordan snakke med pappa om det Anonym poster: 80c44ad46629a1f49a7a457aa4aca148

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.. jeg har ganske så lyst til å flytte til drammen da hele slektinga mi bor her og jeg føler meg hjemme her.. men jeg tror ikke pappa egentlig vil da han tenker å bygge i kjelleren..

Greia er at jeg vet ikke normal prisene for å bo i drammen? vi bor nå på ene bolig med 3 etasjer (kjeller, stue/kjøkken og soverom, bad)

hvor mye vil en sånn koste?

jeg vil ha stor nok rom til å ha minst 40" tv, stor stæsjonær PC og myeee plass..

må være minst 3 soverom og ikke overstige 2 000 000

skal f.eks ha treningutstyr i kjelleren (boksesekk og store vekt saker)

hvordan snakke med pappa om det Anonym poster: 80c44ad46629a1f49a7a457aa4aca148

Du må nok et stykke utenfor Drammen for å finne så billig enebolig.

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/result?PRICE_FROM=&sort=0&NO_OF_BEDROOMS=3&PROPERTY_TYPE=1&areaId=20122&areaId=20124&areaId=20110&areaId=20123&rows=30&PRICE_TO=2000000

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Å bo i Drammen er DYRT(!), selv bor jeg i Åmot, Modum (3,5 mil fra Drammen) og og her går det noen eneboliger til rundt 1,5mill med to soverom. I Drammen kan man nok doble prisen hvis man vil bo sentralt. Eneste stedet du kan få "billig" er hvis du flytter på Fjell (her bor majoriteten av innvandrerene i Drammen, hvis du ikke er kjent). Her fikk moren min takstert sin leilighet på 75+ kvm til 900 000 m/ to soverom. Dettte gjelder da blokkleiligheter, ikke eneboliger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...