vicix3 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hei, jeg er på utkikk etter en bærbar pc til spilling som ikke koster så alt for mye. Skjermstørrelsen er jeg helt ærlig likegyldig med, om jeg får bedre grafikk på en 17-tommer, gjør det meg ingen ting. Jeg lurer på hvordan jeg får best mulig grafikk til minst mulig penger. Regner med å kjøpe en til 6000-7000 kr, men dette kan evt. forhøyes om det er noe spesielt. Jeg regner med å spille: Guild Wars 2, Battlefield 3, Risen 2, Bioshock og et par andre titler som ikke krever topp (som witcher 2 og metro 2033). Jeg synes det er helt greit å spille på lowest settings, så lenge det er fin flyt og jeg bruker den høyeste eller i det minste en forholdsvis høy oppløsning. Så hvor mye får jeg for dette? Rekker et 630M til spill på akseptabel grafikk? Takker for alle relevante svar! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg vet ikke om noen , Men en "gaming" laptop koster ofte 10.000 og mer , Men det er fordi den er bygd til "gaming" og det er en kraftig maskin , Men du kan kjøpe en kraftig laptop til mellom 6-7000 kanskje opp til 8000 kr , Sjekk hva som er "recomended" på det spillet som krever mest også kjøper du en data som har litt bedre spesifikasjoner en det. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Denne Asus'en er et godt kjøp http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=226921&model=&salg= Lenke til kommentar
eggi Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg ville prøvd å finne en med gt640m gpuen, den bruker den nye kepler 28nm kjernen som har gjort det veldig bra i test. http://www.prisjakt.no/product.php?p=1178598 Dette er vel den rimeligste for øyeblikket, ser ut som den kommer på lager denne uken, om man kan stole på nettbutikkenes eta dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå