Stabaek_fan Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Husker fra kvelden 22 juli, at enten Salman fra TV2 eller reporteren fra NRK mens de var på Solihøgda snakket med en far som der og da hadde telefonkontakt med sin datter som da var mitt oppe i dramaet ute på Utøya. Noen som husker dette innslaget og hvordan det faktisk gikk med den jenta? Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Datteren døde i Kafebygget. Hvis det refereres til samme person. Sannsynligheten er at mange hadde telefonisk kontakt. Så hvem det siktes til...who knows. Endret 4. mai 2012 av norskgoy Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Syns så inderlig synd på alle pårørende i denne saken. Smerter meg virkelig. En ting er å miste noen i en ulykke, men dette så far beyond at. Jeg presser meg selv til å følge rettsaken i respekt og for at dette ikke skal ties i hjel. Lenke til kommentar
Stabaek_fan Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Datteren døde i Kafebygget. Hvis det refereres til samme person. Sannsynligheten er at mange hadde telefonisk kontakt. Så hvem det siktes til...who knows. Oki hvem sikter du til. Bare husker intervjuet som gikk direkte på TV der faren fikk samtale fra datteren mens han ble intervjuet Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Datteren døde i Kafebygget. Hvis det refereres til samme person. Sannsynligheten er at mange hadde telefonisk kontakt. Så hvem det siktes til...who knows. Kafebygg-episoden skjedde vel helt først i massakren (sannsynligvis før pressen rakk å komme til landsiden), så hvis han fikk en telefon midt under massakren er det lite sannsynlig at det var samme person. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Datteren døde i Kafebygget. Hvis det refereres til samme person. Sannsynligheten er at mange hadde telefonisk kontakt. Så hvem det siktes til...who knows. Kafebygg-episoden skjedde vel helt først i massakren (sannsynligvis før pressen rakk å komme til landsiden), så hvis han fikk en telefon midt under massakren er det lite sannsynlig at det var samme person. Tolket det ikke som "midt i en tidslinje", men som "midt oppi hælvete". Men om det kan selvsagt være at du har rett. Endret 11. juni 2012 av norskgoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå