ronnsol Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 dråpen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 En fin selektiv fokus og et godt komponert bilde. Vannet som utgjør dråpen kunne kanskje vært klarere (tror jeg) Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 En fin selektiv fokus og et godt komponert bilde. Vannet som utgjør dråpen kunne kanskje vært klarere (tror jeg) Takk for tilbakemelding. Vannet er klart vann fra springen, men skjønner hva du mener, kunne kanskje hatt mindre blender, AV 4 her, (tror det blir mindre?), i tilegg dempet jeg lyset fra spottene over med diffuser, noe som kanskje gjør at dråpen blir lite belyst. Kunne kanskje hatt en blits inn fra siden eller noe.... Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ett flott bidrag til temadagen! Litt som dere har snakket om her, klarere dråpe hadde gjort seg. Liker veldig godt hvordan man ser området bak og foran motivet blir visket ut ved bruk av så åpnet blender så nære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg