kjakan Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Har Lexmark x73 som før funka fint. Men nå får jeg bare en melding som beskrevet over. Skriveren viser ingen tegn til å kommunisere med pc´n Noen som kan hjelpe? har epox8 kha Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Om det ikke er dårlig kontakt, virker det som det er et typisk driverproblem. Prøv å oppdatere driverene dine, og skjekk at riktig driver er innstallert... f.eks det er ikke ALLTID win 2000 driverene virker i windows XP Lenke til kommentar
kjakan Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 Det er win xp drivere eg lasta ned. (Bruker self xp da) det er ikke dårlig kontakt. Husk at det har virka perfekt i en måned. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Avinnstaller driverne og legg de inn på nytt. Lenke til kommentar
Beron Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Har to ganger vært ute for at skriverkabelen har gått i stykker uten noen påviselig grunn. Test skriveren din med en kabel som du vet virker. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 21:17, kjakan skrev:Har Lexmark x73 som før funka fint.Men nå får jeg bare en melding som beskrevet over.Skriveren viser ingen tegn til å kommunisere med pc´n Har vært borti noe av det samme. Det jeg gjorde var å velge "installert gammel farge" på progget som fulgte med. Prøv det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå