Gå til innhold

[Løst] Toy Soldiers på kinesisk?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er dette som står på steam support hvertfall

Changing the language of individual games

The language of many games can be changed independently from the Steam client language.

Log into your Steam account

Right click on a game from the Steam game library and choose Properties.

Go to the Language tab

Select the language you wish to use from the drop-down menu

Click OK

If the game supports the language you have selected, files for that language may need to be downloaded before you can play.

hvis ikke http://www.kursagenten.no/kurs/1786/Kinesiskkurs-lar-kinesisk-gjennom-Skype-54609.aspx

Lenke til kommentar

lol ja da ser det ut til at jeg må legge spillet på hylla i 10-15 år til jeg har lært meg kinesisk ettersom language tab`en under properties mangler for akkurat dette spillet her... :p

Får vel prøve å sjekke steamforumet for en løsning, takker for svar

Lenke til kommentar

lol ja da ser det ut til at jeg må legge spillet på hylla i 10-15 år til jeg har lært meg kinesisk ettersom language tab`en under properties mangler for akkurat dette spillet her... :p

Får vel prøve å sjekke steamforumet for en løsning, takker for svar

så vidt jeg vet kom spillet ut i dag eller i går og det selger ikke så bra , så vill ikke regne med noe løsning på det enda med mindre du lager en tråd om det selv

Lenke til kommentar

Etter å ha rota rundt i blinde inne i de uforståelige menyene så fant jeg tilslutt språk og fikk endret til engelsk... :p

Forøvrig ser jeg på Steam at spillet ble spilt av ca 2000 pers idag, det er ikke så galt. Kan anbefale spillet for alle som liker tower defense. Sjangeren må bli noe som modern-tower-defence-third-pers-shooter :)

Lenke til kommentar

Etter å ha rota rundt i blinde inne i de uforståelige menyene så fant jeg tilslutt språk og fikk endret til engelsk... :p

Forøvrig ser jeg på Steam at spillet ble spilt av ca 2000 pers idag, det er ikke så galt. Kan anbefale spillet for alle som liker tower defense. Sjangeren må bli noe som modern-tower-defence-third-pers-shooter :)

takk for at du skreiv det , lurte på om spillet var noe bra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...