carpsdi Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hei! Noen som spiller LoL eller HoN? Er ganske god i LoL, men aldri prøvd HoN. Vil gjerne også teste det ut. Er stort sett det samme vil jeg tro, men forskjellige champions og andre procs og sånt. Så om noen er interesserte PM meg eller reply! Lenke til kommentar
Maaario97 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg begynte å spille LoL for en måned sia eller noe sånt, men må vel si at jeg suger noe jæv*** Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Å gå fra lol til hon er ikke alltid en vakker affære. Det er ikke noe "newbie island" og det er langt mer å være obs på i laning delen av spillet. Kombinert med mer burst enn du er vant til og mindre mana regen er det mange som gir opp fort. Det ble akkurat gitt en midwars mode. Her lagres ingen stats, og det er en fin måte å lære seg noen helter på før man spiller normal/casual spill Endret 11. mai 2012 av Wrathmont Lenke til kommentar
InfinityLord Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg har prøvd begge spillene og jeg foretrekker LoL. Dette er pågrunn av enklere spillmekanismer og det er lettere å mestre dette spillet. HoN anbefales på det sterkeste til profesjonelle gamere som har lyst på en utfordring og det er også mye mer tidskrevende enn LoL Jeg er foreløpig lvl 24 på LoL og spiller på Nordic & East server. Vi kan sikkert spille sammen noen ganger IGN Summoner min er: MazXan Lenke til kommentar
iallwaysfeed Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Spiller HoN, og har prøvd LoL men, jeg liker HoN bedre fordi det er vanskeligere (mechanics) og det føles så mye bedre. Add meg, nicket er iallwaysfeed Lenke til kommentar
Sector96 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 joiner å spille lol, add meg mionknark@eu east Lenke til kommentar
provolone Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 gjerne add meg i HoN, imtheslayer. til alle nye spillere, vær obs på at dette spillet er stappfullt av emos i tenårene som whiner for den minste ting og rager i vei gjennom hele gamet. ser gjerne at vi blir en god gjeng som kan spille sammen/mot hverandre.... 1 Lenke til kommentar
blucoll Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 bare og legge meg til det jeg er på EUW i LoL IGN: blucoll samt blucoll på steam for de som sitter med dota 2 har prøvd hon men det liker jeg ikke i motsetning til dota som jeg liker veldig godt samt LOL Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Bare å adde meg på West, stelar7 Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Hei! Spilt HoN i noen måneder nå, aldri prøvd LoL. Har hørt at LoL skal være litt mer "newb-friendly" og det kan jo se ut til å stemme ut fra innleggene over. Som det også sies er det mange sure tenåringer som rager for det meste, ikke ta det for tungt. Et godt tips er å ikke gjøre samme feilen som meg. Ranksystemet bygger på MMR (MatchMaking Rating). Man starter på 1500 og i løpet av de første spillene du har går du fort opp og ned (MMR påvirkes kun når du spiller rankede matcher). Vil anbefale deg å starte med noen non-stats games før du hiver deg på MMR-spillene, så blir du varm i trøya. Til deg og alle andre, add meg på HoN - Bentinator Welcome to Newerth! Endret 29. juli 2012 av Xenon54 Lenke til kommentar
beaveer Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Prøver å levle opp kontoen min på EUW og vil veldig gjerne ha noen å spille med. BeaVeer er nicket Lenke til kommentar
SgtBake Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Vil gjerne ha non å game sammen med i helger. add meg euw ThiteWrash Lenke til kommentar
skykake Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 add meg hvis noen vil spille. EUwest - khyzZ Lenke til kommentar
defjux Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Spiller LoL på EU Nordic & East, vurderer å bytte til West. Hvis noen spiller på en av de add meg: eirikio Vurderer å prøve HoN litt også, men usikker. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Prøv det! Personlig synes jeg HON er mer morro. Add meg gjerne: Tomma Lenke til kommentar
VitroVine Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Føler meg litt utelukket som DotA spiller her ... Lenke til kommentar
HannaGulbrandsen Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Blir det ikke litt feil å si at LoL er mindre utfordrende? Spiller du ranked, og vanskelighetsgraden er lav, blir du flyttet oppover i ranking, og det blir vanskeligere neste gang. Jeg betviler at de som omtaler spillet som "lett" ligger over 1500 elo. Derifra og opp skal jeg love deg at småfeil slår deg i fleisen. Det største irritasjonsmomentet for meg er at én spiller er nok til å ødelegge hele morroa for laget. Blir ikke da HoN enda mer enevrerende, om det er enda mer utilgivelig med like mange sutrende og udugelige tullinger? Sist men ikke minst har LoL blitt mye mer krevende med tanke på utilgivelighet, overlevelse, regen osv. etter pre-season 3 patchen som kom for en knapp uke siden. Spillet er ganske godt finpusset over hele fjøla. Er du HoN-spiller som fant LoL for lett, kan jeg anbefale et nytt forsøk. Spiller selv på EU West, og hadde satt pris på noen spill med noen med litt erfaring. Legg til Vantalim, om du tenker det samme! Lenke til kommentar
White Collar Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg spiller på eu west, hvis du har lyst å ta en runde med meg så add Fulcom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå