Slykz Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hei, jeg filmer en del på PC med fraps, men skal jeg opp i max FPS og kvalitet så lagger det veldig når jeg ser på klippet senere. Har hørt at fraps går på CPU og det lagger uansett hvor bra PC du har. Har også hørt at hvis du recorder til en ekstern hard disk så vil ikke klippene ha lagg. Noen som vet ossen dette funker? Lenke til kommentar
Slykz Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Hmm.. Ide'en er vel egentlig det at det lagger mindre når du recorder til en hard disk som spillet ikke er lagret på. Hard disken min gjør ca 45Mb/s og dette er ikke nok for å ha bra kvalitet på record programmer. Tenkte å kjøpe en ekstra hard disk. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=653050#reviews Hvor mange mb tror dere denne vil gjøre? og vil den være bra nok. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 greia er at fraps lagrer ukomprimerte filer som er veldig store, dette krever harddisk med veldig høy skrivehastighet, så du må ha raid for bra fps og oppløsning, ev. ssd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå