mrDorMito Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 What Happened Here? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ikke det at jeg har evner eller erfaring nok til å pirke på bildet rent teknisk, men min personlige mening er at bildet hadde vært stilig med etterbehandling for å få frem hanskene og den røde posen i bøtta. Men en veldig god idè til et bilde, og det får meg jo selvfølgelig til å undre litt hva som hadde skjedd, ja. Også har du en liten skriveleif i bildetittelen. Lenke til kommentar
mrDorMito Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Ikke det at jeg har evner eller erfaring nok til å pirke på bildet rent teknisk, men min personlige mening er at bildet hadde vært stilig med etterbehandling for å få frem hanskene og den røde posen i bøtta. :)Men en veldig god idè til et bilde, og det får meg jo selvfølgelig til å undre litt hva som hadde skjedd, ja.Også har du en liten skriveleif i bildetittelen. Takk for kommentar, og for trykk leif tips! Er enig at det er muligheter for etterbehandling her, men jeg synes at det gjør seg slik det er også - liker som sagt tanken det vekket hos meg.. Mulig jeg tar meg litt tid en dag å "fikler" litt med det. Time will show Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg