sveibuen Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Leste en plass at Sandy Bridge cpuene så var det 10% av dem som klarte 5GHz, 50% som klarte 4.7GHz og resterende klarte 4.5GHz. Jeg vet jeg leste noe om dette her en plass, men husker ikke akkurat hvor. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Leste en plass at Sandy Bridge cpuene så var det 10% av dem som klarte 5GHz, 50% som klarte 4.7GHz og resterende klarte 4.5GHz. Jeg vet jeg leste noe om dette her en plass, men husker ikke akkurat hvor. hvor mange hundre prosessorer testet de? tallene er uansett helt uforutsigbare, kan være sånn den ene dagen, neste dag produseres det med 70% som klarer 4.5GHz Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Leste en plass at Sandy Bridge cpuene så var det 10% av dem som klarte 5GHz, 50% som klarte 4.7GHz og resterende klarte 4.5GHz. Jeg vet jeg leste noe om dette her en plass, men husker ikke akkurat hvor. I knew it Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Var det de hadde kommet fram til etter å ha testet et X-antall CPUer. Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Var det de hadde kommet fram til etter å ha testet et X-antall CPUer. Hvilken kjøling da? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Er det jeg ikke husker. Men om du kjøper Phanteks eller Noctua så kommer du hvertfall langt, da du har mer en god nok kjøling Lenke til kommentar
Jaffacake Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Corsair*Corsair=Corsair^2 Sorry da... Trøtt. Poenget kom da frem uansett +1 Rett skal være rett! Neida, kjeda meg og så en mulighet til å bruke de 12 årene med matte jeg har sittet gjennom. Ikke vondt ment ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå