Magsamm Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Hei, jeg lurer på hvilken skjerm jeg skal kjøpe. Hardware: XFX 6870 Dual fan 4GB Corsair RAM Corsair VX 550w M4a89GTD pro Seagate 2tb WD 320GB Cooler master Haf 922 Cooler master 212 Evo Takk på forhånd! Spiller for det meste fps som BF3, Css og noen rollespill som Skyrim etc. Endret 1. mai 2012 av Magsamm Lenke til kommentar
tommytoa Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ikke at jeg vet noe om skjermer, men det spiller vel en liten rolle hva du skal bruke skjermen til. Spill, film, foto-redigering, battlefield, starcraft osv. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Også er vel problemet vel også skal man ha 3d briller er vel kun nvidia 3dvision briller som finnes ennå for pc. Men ut i hva jeg finner her: http://sites.amd.com/us/recommended/Pages/hd3d-panels.aspx så virker det ut som disse skjermene kan ha passive 3d briller som på kinoer. Kan noen bekrefte det? Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Samsungen kommer med kompatible briller har jeg funnet ut, mens med BenQ sin så må man kjøpe separat. pluss at Samsungen er for AMD, mens BenQ for Nvidia. Vet ikke om de støtter passive 3D briller Endret 30. april 2012 av Magsamm Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Bestemte meg for å kjøpe Samsungen pga at den koster 1000 kr mindre og er nesten like bra. vil ikke si at det er verdt å betale 1000 kr ekstra bare fordi BenQ's har blitt laget for å spille Cs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå