Gå til innhold

BK: Maur på stein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott fanget av mauren Knut, dette er tydeligvis skapninger som fasinerer deg, og selv har jeg lyst til å prøve, men har ikke lyst til å ligge ved en maurtue, og etterpå å oppdage at hele buksa er full av disse bitende småkrypa..usj !

Eneste å trekke ned på her, etter min smak, er at ønskesettingen var fullstendig stein omkring krigeren, men det er et flott bilde :thumbup:

Lenke til kommentar

Flott fanget av mauren Knut, dette er tydeligvis skapninger som fasinerer deg, og selv har jeg lyst til å prøve, men har ikke lyst til å ligge ved en maurtue, og etterpå å oppdage at hele buksa er full av disse bitende småkrypa..usj !Eneste å trekke ned på her, etter min smak, er at ønskesettingen var fullstendig stein omkring krigeren, men det er et flott bilde :thumbup:

Takk for kommentar Terje. Ja, fotografering av maur innebærer at man blir invadert...og det kan være vrient å holde konsentrasjonen. Det verste er vel om man må legge seg ned for å fotografere...

Lenke til kommentar

Eneste jeg har å kommentere på dette bildet (som er veldig flott), er beskjæringen. Jeg ville ha flyttet mauren litt lengre ned og til høyre fremfor å sentrere den. Tenk det gyldne snitt. Og ha litt mer luft i retningen mauren ser.

Endret av cavey
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...