Knut Slåtta Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Maur pÃ¥ stein Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Flott fanget av mauren Knut, dette er tydeligvis skapninger som fasinerer deg, og selv har jeg lyst til å prøve, men har ikke lyst til å ligge ved en maurtue, og etterpå å oppdage at hele buksa er full av disse bitende småkrypa..usj ! Eneste å trekke ned på her, etter min smak, er at ønskesettingen var fullstendig stein omkring krigeren, men det er et flott bilde Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Flott fanget av mauren Knut, dette er tydeligvis skapninger som fasinerer deg, og selv har jeg lyst til å prøve, men har ikke lyst til å ligge ved en maurtue, og etterpå å oppdage at hele buksa er full av disse bitende småkrypa..usj !Eneste å trekke ned på her, etter min smak, er at ønskesettingen var fullstendig stein omkring krigeren, men det er et flott bilde Takk for kommentar Terje. Ja, fotografering av maur innebærer at man blir invadert...og det kan være vrient å holde konsentrasjonen. Det verste er vel om man må legge seg ned for å fotografere... Lenke til kommentar
cavey Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Eneste jeg har å kommentere på dette bildet (som er veldig flott), er beskjæringen. Jeg ville ha flyttet mauren litt lengre ned og til høyre fremfor å sentrere den. Tenk det gyldne snitt. Og ha litt mer luft i retningen mauren ser. Endret 29. april 2012 av cavey Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Takk for kommentar. Du har rett i det du sier. Jeg skal lage lage en alternativ komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg