ParPefy Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Heisann! Er på jakt etter en ny smartphone som hovedsakelig skal bli brukt til sms, ringing, litt kamera, mobil bank, og som musikk avspiller. Har leita litt rundt i mobil jungelen som finnes men tenkte jeg kunne spørre her også. Pris 1.5k - 2.5k Størst mulig skjerm Best mulig batteri (for en smartphone) Android eller win Takk Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 HTC Desire S, et sikkert valg. 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 HTC One V er en langt nyere telefon enn Desire S og koster bare 2-300 mer. Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 HTC One V er en langt nyere telefon enn Desire S og koster bare 2-300 mer. Men langt flere problemer enn en mor kunne ønske seg. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 HTC One V er en langt nyere telefon enn Desire S og koster bare 2-300 mer. Men langt flere problemer enn en mor kunne ønske seg. Hva tenker du på? Begge kjører Android, men V har en nyere versjon av både Android og Sense. Skal sies at jeg ikke har erfaring fra noen av dem. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Tryggere å gå for eldre telefoner pga mindre bugs. noe ny telefon kommer ut er vi betatesterne og først mange mnder etter release vil telefonens være stabile. Derfor er desire mindre problematisk Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Uansett så har One V hatt utrolig mye problemer med sprekker som dukker opp. Sånn over alt på telefonen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Ikke fått klager på det selv men har enda ikke solgt bo særlig av den. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Nokia 610 - du får den til 1995kr. Brenn ny telefon som kommer i mai. Kjører Windows Phone, svært stabilt, svært intuitiv og svært lettkjørt. Nokia 610-modellen er en perfekt smarttelefon for de som ønsker en billig smarttelefon. Vurderer å kjøpe denne til min egen mor.. hehe Endret 30. april 2012 av Don Juan Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hadde utvilsomt gått for en Windows Phone. Kjøpte en til min mor selv til jul, fungerer som fjell enda og ho er storfornøyd. Ikke tegn til problematikk, i motsetning til min søsters billige Android som knapt nok er brukelig etter samme tidsperiode. Kriteriene til mamma var: - facebook - god telefon - epost - god kalender - sms - oversiktlige kontakter Lykke til med valget Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Nokia med Windows Phone kan du få billig på finn.no. Hvis du skal ha helt nytt, så anbefales 610 eller 710 med Windows phone. Med Nokia får hun med seg Nokia maps og Nokias navigasjon, der kart for hvilket som helst land kan lastes ned og brukes offline. Lykke til Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 HTC Desire S, et sikkert valg. +1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Kan på det sterkeste anbefale en Windows Phone telefon. Noka har noen gode modeller i flere prisklasser Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Som sliter med mange feil... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Som sliter med mange feil... At du sliter med mange feil på din telefon betyr ikke at alle andre gjør det. Joda, de har hatt noen små problemer, men de er ryddet opp i nå når man kjøper ny telefon. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har hatt 3 lumiAr på 1 mnd der alle haddproblemer Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Nei. Jeg sitter her selv med en Nokia Lumia 800 fult av problemer. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Sitter selv med en one V. Har ingenting å utsette på den. Knuser ihvertfall min gamle desire Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Nokia 610 - du får den til 1995kr. Brenn ny telefon som kommer i mai. Kjører Windows Phone, svært stabilt, svært intuitiv og svært lettkjørt. Nokia 610-modellen er en perfekt smarttelefon for de som ønsker en billig smarttelefon. Vurderer å kjøpe denne til min egen mor.. hehe Denne kommer vel med 256 MB RAM og den nedskalerte WP7 Tango for u-landstelefoner. Det vil si at den f.eks. ikke kan kjøre Skype, og en hel del mer. Hvorfor ikke heller kjøpe 710 for en hundrelapp ekstra og få dobbelt så mye RAM, raskere CPU og en langt mer kapabel versjon av WP? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Nei. Jeg sitter her selv med en Nokia Lumia 800 fult av problemer. Jeg har hatt 3 lumiAr på 1 mnd der alle haddproblemer Da må jeg være veldig heldig. På mitt 1. Eksemplar uten noen som helst form for problemer etter den siste fiksen de la ut. Telefonen bare funker! Uten noe om og men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå