jossifin Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hei, noen som har noen gode tips til hvor man bør bo når man reiser til kos. Vi er 11 jenter som skal til kos. Vi skal feste og slappe av. Hvor bør man bo, hvilket hotell? hvor er de beste partystedene? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg har ikke vært der før, men kan jeg bli med? 5 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Bare sørg for at ingen går alene på kvelden, ingen. 3 Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Tyrkia og Hellas! Husk pepperspray for all del. 1 Lenke til kommentar
jossifin Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Hahhaha! Ja, det skal nok gå bra. men kan noen svare på spm. eller? Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Dere er velkommen på en fest med Wizzlee og Benkern. Husk appelsiner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 http://no.hotels.com/de594078/hoteller-kos-hellas/?gclid=CNLJhumZ2q8CFUx0mAodqW--CA Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Lykke til. Kos er et av stedene vi halvgamle ikke vil dra til. Bl.a. derfor: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=568669 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Bare sørg for at ingen går alene på kvelden, ingen. Når dere uansett skal dra til koko-land, så er dette her det overlegent beste rådet noen kan gi dere. ALDRI gå alene. Helst 3 eller fler sammen konstant. Og rullere på hvem som får lov til å slå seg løs og hvem som kanskje skal passe litt mer på de andre. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Jada ikke bare kom med skremsel da, de kommer nok til å få en kanontur. Akkurat hvilke hoteller som er gode vet jeg ikke mye om, da jeg var der bodde vi 3 gutter på et lite rom og delte bad men noen flere, men min erfaring er at i syden har man det kjekt uansett That being said så ville jeg bodd i Kos by, ikke på de hotellene som ligger rett med flyplassen. Endret 2. mai 2012 av aluxez Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Bare sørg for at ingen går alene på kvelden, ingen. Altså, når noen drar på jentetur dit ned så er det fordi de ønsker å kunne ha seg fritt og uhemmet med lokale hingster uten å risikere sitt blendahvite rykte her hjemme. Så de vil få nok av beskyttelse fra de de sprer beina for. Lenke til kommentar
jossifin Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Nei vi er god Christian bitches Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå