vamkri2506 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hei ! I denne tråden vil det være mulig å laste opp stiler, oppgaver, innlegg osv og få de bedømt. Det godtas bedømming av oppgaver på alle språk. Regler som gjelder ved opplasting av stiler, oppgaver, innlegg osv: - Last det opp som et Microsoft Word (Eventuelt PDF) - Gjør det tydelig hva oppgaven går ut på. - Gjør det tydelig hvilken vurdering du ønsker. Regler som gjelder ved bedømming av stiler, oppgaver, innlegg osv: - Gi en kort bedømming i form av karakter ( Det skal ikke startes lengre diskusjoner om hvilken karakter som er riktig ) - Skriv det du mener trekker opp. - Skriv det du mener trekker ned. - Hvis oppgaven er skrevet på et annet språk rett gjerne skrivefeil og grammatikkfeil. - Respekter opp laster sitt ønske om hvordan vedkommende vil bli vurdert. Spamming eller lignende av dette forumet godtas ikke og vil bli fjernet. Kristen 1 Lenke til kommentar
vamkri2506 Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Hei Jeg ønsker å få bedømt denne oppgaven etter de kriteriene som står der oppe. Oppgave: Noe jeg har skrevet får å øve på engelsk. Vurdering: Ønsker vurdering i form av karakter. Hva er positivt og negativt ? Rett gjerne teksten min. NB: Jeg har ikke satt fokus på innhold og lengde når jeg har skrevet oppgaven da det er dette jeg har mest kontroll på i følge min lærer. Derfor ikke ta med dette i bedømmingen. Kristen PS: Oppgaven ligger som vedlegg Endret 3. mai 2012 av vamkri2506 Lenke til kommentar
vamkri2506 Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Kan noen bedømme eller ? Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Finner ikke noe vedlegg jeg. Første bud burde i det minste være å gjøre arbeidet tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar
vamkri2506 Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Da var det rettet opp Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Hei Jeg ønsker å få bedømt denne oppgaven etter de kriteriene som står der oppe. Oppgave: Noe jeg har skrevet får å øve på engelsk. Vurdering: Ønsker vurdering i form av karakter. Hva er positivt og negativt ? Rett gjerne teksten min. NB: Jeg har ikke satt fokus på innhold og lengde når jeg har skrevet oppgaven da det er dette jeg har mest kontroll på i følge min lærer. Derfor ikke ta med dette i bedømmingen. Kristen PS: Oppgaven ligger som vedlegg Ble litt drøyt å sitte å skrive om hele greia. Føltes plutselig som om jeg gjorde leksa for deg. Men her er noen feil som går igjen flere ganger: Ikke skriv "busses". Skriv "buses". Og ikke skriv "is" etterpå. Det er flertall, og må følges opp med "are". Ikke skriv "will probably leads", men fjern den siste S'en der. Ikke skriv "More learning lead again to". Det er helnorsk. Skriv heller "This will, in turn, lead to" Ikke skriv "will also earn on it". Dette er også helnorsk. Bruk heller "will also benefit from buying..." Som sagt, noen av disse går igjen flere ganger. Sett i gang! Endret 30. april 2012 av Aleks855 1 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har rettet den. rettet engelsk.odt 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ikke skriv "More learning lead again to". Det er helnorsk. Skriv heller "This will, in turn, lead to" Enig med alle tipsene du ga, vil bare rette opp en liten ting. Å bruke så mange komma er også veldig norsk, de er mye mer sparsommelig på det på engelsk Setningen der klarer seg helt uten komma. 1 Lenke til kommentar
vamkri2506 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hei ! Oppgave: Noe jeg har skrevet får å øve på engelsk. Vurdering: Ønsker vurdering i form av karakter. Hva er positivt og negativt ? Rett gjerne teksten min. NB: Teksten er kort så ikke sett så mye fokus på det . Kristen PS: Oppgaven ligger som vedlegg Endret 3. mai 2012 av vamkri2506 Lenke til kommentar
vamkri2506 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er klar over at man ikke skal BUMP'e, men jeg må ha svar på dette fort. Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Du har fremdeles is/are-feil. Selv om du sier at vi ikke skal vurdere innholdet, må jeg bare kommentere hvor merkelig jeg synes en del av argumentasjonen din er. Mener du virkelig at bedre busser fører til et mer kunnskapsrikt samfunn? Jeg synes heller ikke at du bør henvende deg direkte til leseren i avslutningene dine. Gi heller en oppsummering på hva du mener om emnet. Lenke til kommentar
vamkri2506 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Du har fremdeles is/are-feil. Selv om du sier at vi ikke skal vurdere innholdet, må jeg bare kommentere hvor merkelig jeg synes en del av argumentasjonen din er. Mener du virkelig at bedre busser fører til et mer kunnskapsrikt samfunn? Jeg synes heller ikke at du bør henvende deg direkte til leseren i avslutningene dine. Gi heller en oppsummering på hva du mener om emnet. Takk for det med is/are feil. Og for å svare på spørsmålet ditt: Ja ! Jeg mener faktisk at busser fører til et mer kunnskapsrikt samfunn. Bedre busser skaper en bedre atmosfære helhetlig for eleven og en litt hyggeligere skoledag. Forskning har konkludert med at miljøet eleven er i når de lærer bidrar til mer læring. Det er ikke vanskelig å forstå. Bussturen er etter min menig også en del av miljøet . Du er sikkert enig i at det er bedre og sitte på en fin buss. Lenke til kommentar
vamkri2506 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Kan jeg få litt mer konkret tilbakemelding enn bare is are/feil ? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Kan jeg få litt mer konkret tilbakemelding enn bare is are/feil ? Du burde lese gjennom rettingen min og reglene jeg ga som begrunnelse for rettingen. De er anvendbare for å kunne rette på feil i den teksten du postet sist. Lenke til kommentar
vamkri2506 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Hei ! Jeg ønsker å få bedømmt dette innlegget på vanlig måte. Oppgave: Skrevet for å øve meg i nynorsk Vurdering: Ønsker vurdering i form av karakter. Hva er positivt og negativt ? Rett gjerne teksten min. NB: Jeg har ikke satt fokus på innhold og lengde når jeg har skrevet oppgaven da det er dette jeg har mest kontroll på i følge min lærer. Derfor ber jeg dere om å ikke se så mye på det i bedømmingen. Kristen Mattradisjonar i forandring.docx Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Bah nynorsk! Har ikke stort å bidra med, men er uansett ikke så stor fan av at folk retter opp teksten din. Får da være grenser på leksehjelp i forhold til det at noen andre bare gjør hele leksa for deg, hehe. Lenke til kommentar
vamkri2506 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Bah nynorsk! Har ikke stort å bidra med, men er uansett ikke så stor fan av at folk retter opp teksten din. Får da være grenser på leksehjelp i forhold til det at noen andre bare gjør hele leksa for deg, hehe. Dette er ikke leksehjelp i den forstand ! Jeg har snart tentamen i nynorsk og skriver noen forskjellige tekster for å øve meg. Deretter ber jeg folk om å vurdere innholdet. Jeg kan garantere at dette ikke er noen skoleoppgave eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå