igxx Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Har akuratt kjøpet et spill, og det vil ikke installere seg med kompatibelt modus. Og har hørt rykter om at det finnes xp emulatorer som skal skal fungere slik at jeg får spilt spillet. men da jeg søkte litt rundt fant jeg bare xp emulator til de andre versjonene til windows, og ikke til premium. så derfor lurer jeg på om det finnes noen andre xp-emulatorer som faktisk fungere på premuim og ikke ødelegger pcen .. Endret 29. april 2012 av igxx Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Windows premium? Har windows 7 eller vista? Premium eller Home premium? Hvilket spill har du kjøpt? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Windows premium? Har windows 7 eller vista? Premium eller Home premium? Hvilket spill har du kjøpt? beklager, glemte å nevne at det var windows 7. og det er home premium. kjøpte Legoland slik at onkel barnet mitt skulle kunne kose seg med det. Lenke til kommentar
olealX Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Kan dette funke? http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Kan dette funke? http://www.microsoft...c/download.aspx var den jeg også fant og får alltid bare opp: You are not eligible to download Windows XP Mode. You must have Windows 7 Professional, Enterprise, or Ultimate to run Windows XP Mode. To upgrade visit Windows 7 Anytime Upgrade. derfor jeg spør om det finnes andre emulatorer, slik at han får testa det Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 VirtualBox er gratis. VMWare gir deg også gratis-lisens så lenge du ikke ska bruke det profesjonalitet. Mye tyngre enn en compatibility layer løsning, som jeg tipper den offisielle tingen er. Har du prøvd å høyre klikke filen, så trykke på "Run in XP mode" under compatibility tabben? Du kan jo alltids kjøre en veldig lett Linux i VirtualBox, så spille spillet i Wine. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Du kan fint kjøre XP Mode i Windows 7 Home Premium, men du må bruke tredjepartsprogramvare som f.eks VmLite. Les mer her.... Funker fint som bare det....og benytter seg av selve XP Mode pakken til Microsoft (som du laster ned fra MS). Det er bare skallet rundt som er ulikt fra Microsoft Virtual PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå