Dr. Brodsky Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Det har skjedd noe merkelig med lyden fra min MacBook. Spiller jeg av musikk fra Wimp eller iTunes mangler store deler av lydbildet og alt høres helt forferdelig ut, men om jeg spiller av musikk fra for eksempel YouTube er lyden slik den skal være. Jeg er usikker på om dette gjelder med de innebygde høyttalerne (da de er så dårlig uansett), men jeg tror ikke det. Problemet er i hvert fall mye mer merkbart når jeg kobler Macen til anlegget mitt. Har ikke hatt noen problemer før da jeg har spilt av musikk på akkurat samme måte, og jer har ikke endret på noe siden sist. Noen som vet hva det kan være, og hvordan jeg løser det? Edit: Jeg prøvde nå med headphones, og merkelig nok er lyden fin i disse også. Nå skjønner jeg altså ingenting. Hvordan kan lyden være fin når jeg bruker headphones, men ikke når jeg jeg bruker anlegget mitt (samme utgang), og når jeg i tillegg har utelukket problemer med anlegget ved å spille av musikk fra YouTube? Endret 29. april 2012 av Må jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå