OdinTheGod Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Ok det høres teit ut.. Men. Når jeg enten høyreklikker på en link eller bilde og skal ha opp menyen. Flimrer menyen. Noen ganger vises den når jeg beveger musepekeren opp og ned menyen. Sånn får jeg sett innholdet. Andre ganger, vises meny alternativene ikke i det hele. Og jeg ser bare et omriss der menygardinen skal være. Jeg kjører win 7 64x. Jeg har to skjermer: En 24" og en 28" over 24" eren.. Feilen oppstår bare på 28" eren.. Endret 29. april 2012 av OdinTheGod Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hallo! Og denne feilen har du fra og med du booter, eller hele tiden? Siden du bare har det på den ene skjermen, så kan du vel kanskje bytte om kablene for å se om vi kan friske-melde skjermene først? BmOnline Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Du har ikke tilfeldigvis aktivert AMD Overdrive i CCC? Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Du har ikke tilfeldigvis aktivert AMD Overdrive i CCC? Jeg har ikke aktivisert noe overdrive.. Feilen har jeg fra jeg booter ja.. Og kablene har jeg prøvd å bytte om på.. Ingen forskjell.. I CCC? Hvor er det? Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Du har ikke tilfeldigvis aktivert AMD Overdrive i CCC? Ah.. Catalyst Controll Center.. Nei.. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Flimringen skjer bare i den øverste (Største) skjermen. Video 24" nederst og 27" øverst.. Det er den øverste jeg plages med... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Skjer dette kun i nettleseren, eller overalt ellers på maskinen også? (Når du høyreklikker på en mappe, for eksempel). Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Dette skjer kun i nettleseren.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har du prøvd en annen nettleser? Er problemet der da også? Ellers så er det jo et Firefox-problem. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Hmm.. Er bare firefox jeg har problemer med.. Flytter jeg firefox mellom skjermene fungerer nettleseren helt OK på den ene skjermen. Mens den andre (Største) har problemer.. :-/ Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Samme problem, men det kommer og går litt. Forsøk å reinstallere eller bytte skjermkortdriveren. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Det har jeg gjort opptil flere ganger. Har den nyeste skjermdriver også. Har prøvd å rulle tilbake driveren, uten at det hjalp. (null) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå