Tor r Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Regndråper i vann. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Med dine bilder kjenner jeg alltid luktene og. Her lukten av vann - kjenner det kalde draget fra vannet som er på denne årstiden, Regnet i håret Bildene dine er så ekte, og enkle i betydningen "less is more ".Fremherver det viktige 1 Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Slenger meg på med en - helt enig med Jentungen 1 - kommentar Godt med litt regn, da blir alt så friskere etterpå. Takker for bidraget! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 ja, her har du jo fanga noe som i laaaange perioder er hverdagskost for en vestlending og du får formidlet den rette stemningen. Jeg synes kuttet i toppen er litt uheldig - her ville jeg ha kutta nedenfor gress og siv - evnt hatt med noe mer. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Med dine bilder kjenner jeg alltid luktene og. Her lukten av vann - kjenner det kalde draget fra vannet som er på denne årstiden, Regnet i håret Bildene dine er så ekte, og enkle i betydningen "less is more ".Fremherver det viktige Kjekt å høre/du skriver så fint!! Slenger meg på med en - helt enig med Jentungen 1 - kommentar Godt med litt regn, da blir alt så friskere etterpå. Takker for bidraget! Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 ja, her har du jo fanga noe som i laaaange perioder er hverdagskost for en vestlending og du får formidlet den rette stemningen. Jeg synes kuttet i toppen er litt uheldig - her ville jeg ha kutta nedenfor gress og siv - evnt hatt med noe mer. Ja vestland er vestland, Savner av og til en soldag og to til, men det er som det er, Kan verre enig i kutt hadde ikke meir og gå på ved retting,har testet uten gress/siv ble bedre bilde. Har der for tiden på skrivebord og min kone liker det meget godt :) Testet bilde i utskrift A4 ble kjempebilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg