Laila - Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 En tilfeldig forbipasserende Drammenser Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Morsomt, med blikket opp og oppdage dette luskende vesenet da .... :-))) Fine farger på bildene, likte V1 best pga. noe med det lure og avventende blikket... Men synes pelsen var fargemessig finest på V2 :-) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Dette liker jeg veldig godt! Vinkling, lys, komp, farger og ikke minst blikket - helt topp, alt sammen De er fine og morsomme, alle tre versjonene, men jeg syne nok V1 helt klart skiller seg ut som det beste - ikke minst i kraft av blikket. Et lite pirk kan være at fokuset ser ut for å være aller best på solsiden av pipa. I etterarbeidet kunne en vurdere å dempe skarpheten her ved selektiv støydemping, evnt. litt bluring. Hvis jeg skal være enda litt mer pirkete ville jeg også rydda litt i den høyre kanten mellom pipa og himmelen - her er det ørlite smårusk som kan klones bort. Men uansett - dette er veldig bra! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Morsomt, med blikket opp og oppdage dette luskende vesenet da .... :-))) Fine farger på bildene, likte V1 best pga. noe med det lure og avventende blikket... Men synes pelsen var fargemessig finest på V2 :-) Tusen takk! Dette liker jeg veldig godt! Vinkling, lys, komp, farger og ikke minst blikket - helt topp, alt sammen De er fine og morsomme, alle tre versjonene, men jeg syne nok V1 helt klart skiller seg ut som det beste - ikke minst i kraft av blikket. Et lite pirk kan være at fokuset ser ut for å være aller best på solsiden av pipa. I etterarbeidet kunne en vurdere å dempe skarpheten her ved selektiv støydemping, evnt. litt bluring. Hvis jeg skal være enda litt mer pirkete ville jeg også rydda litt i den høyre kanten mellom pipa og himmelen - her er det ørlite smårusk som kan klones bort. Men uansett - dette er veldig bra! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og gode tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg