Gå til innhold

BK: En tilfeldig forbipasserende Drammenser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette liker jeg veldig godt! :) Vinkling, lys, komp, farger og ikke minst blikket - helt topp, alt sammen :D De er fine og morsomme, alle tre versjonene, men jeg syne nok V1 helt klart skiller seg ut som det beste - ikke minst i kraft av blikket.

Et lite pirk kan være at fokuset ser ut for å være aller best på solsiden av pipa. I etterarbeidet kunne en vurdere å dempe skarpheten her ved selektiv støydemping, evnt. litt bluring. Hvis jeg skal være enda litt mer pirkete ville jeg også rydda litt i den høyre kanten mellom pipa og himmelen - her er det ørlite smårusk som kan klones bort. ;)

Men uansett - dette er veldig bra! :)

Lenke til kommentar

Morsomt, med blikket opp og oppdage dette luskende vesenet da .... :-))) Fine farger på bildene, likte V1 best pga. noe med det lure og avventende blikket... Men synes pelsen var fargemessig finest på V2 :-)

Tusen takk! :)

 

Dette liker jeg veldig godt! :) Vinkling, lys, komp, farger og ikke minst blikket - helt topp, alt sammen :D De er fine og morsomme, alle tre versjonene, men jeg syne nok V1 helt klart skiller seg ut som det beste - ikke minst i kraft av blikket.

Et lite pirk kan være at fokuset ser ut for å være aller best på solsiden av pipa. I etterarbeidet kunne en vurdere å dempe skarpheten her ved selektiv støydemping, evnt. litt bluring. Hvis jeg skal være enda litt mer pirkete ville jeg også rydda litt i den høyre kanten mellom pipa og himmelen - her er det ørlite smårusk som kan klones bort. ;)

Men uansett - dette er veldig bra! :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og gode tips! :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...