Rthunder Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Heisann! Har et problem med med surfing på min s2. Saken er slik at ofte blir telefon utrolig treg når jeg surfer o.l. Samt til tider hvor det er umulig og surfe i det hele tatt. Dette er et problem som plutselig har oppstått og ikke et problem som har kommet etter oppdateringer, rooting eller ymse apper. Wifi signalet til telefonen er meget god og gir klare tegn på at den laster opp og ned informasjon, selv om jeg ikke får surfet. Ruteren fungerer som den skal og funker utmerket på alle enheter i huset(ikke s2n vell å merke). Problemet har vart en stund og blitt verre, hyppigere nå i senere tid. Har prøvd å resette hele telefonen uten forbedring.. Eneste som hjelper da surfingen blir treg /stopper er å starte mobilen på nytt.. Noe som kan være ærgelig å gjøre flere ggr om dagen. Hjelp! Noen som har vært borti dette før? Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Har du prøvd forskjellige nettlesere? Som Dolphin, Opera Mini osv. Lenke til kommentar
Rthunder Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Ja, har prøvd opera og chrome med samme problem.. Tror nok den må inn på service da det mest trolig må være et hardware problem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå