Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

subwoofer til audi a6

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en audi a6 sedan med orginalt annleg, spiller veldig bra men vil har litt mer trøkk. jeg tenker å kjøpe en aktiv subwoofer muligens denne http://www.eltema.no/products/1706-boss-s12a-active.aspx

er denne nok?

jeg lurer på om noen med linknenede bil eller erfaring har noen forslag om hvor man burde trekke kabler i denne bilen, har litt lyst til å legge et 20 mm plast rør fra bak spilleren til bagasjerommet noen forslag? poenget er å se minst mulig ledninger open for alle muligheter så lenge det ser bra ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke kjøp boss... har testa den før, og fikk mer trykk ut av å sette forsterker på en brødskive m/leverpostei. legg litt mer i det og kjøp noe av litt kvalitet som denne, siden du sier du vil ha en aktiv sub. den jeg la til har en AB forsterker som tilsier at du får pen bass og lyd i bilen uten at det blir en for dominerende basseffekt.

har ikke installert noe i en a6 før, men noe i BMW. sjekk om du kan vippe ut noen deksler under dørene, pleier å ligge en del kabler der. så legger du en strøm kabel og en phonokabel sammen med de, stripser kablene fast, og drar de bak til subben. da skal du ha det trykket du ønsker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...