Svetten Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Jeg ser litt på cosmos 2, er det noen andre som har erfaring med denne? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 med ivy bride og [...] sandy bride [...] tenke også på ivy bride er 10% bedre [...] Googlet litt på ivy bride, men får bare opp følgende; 2 Lenke til kommentar
Svetten Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg vipper mellom COOLER MASTER cosmos 2 eller Corsair 800D hvem burde jeg velge ? Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg vipper mellom COOLER MASTER cosmos 2 eller Corsair 800D hvem burde jeg velge ? 800D er varm i seg selv.. veeldig varm.. har jeg hørt da, du kan spørre olestokk, han har det kabinettet jeg ville anbefalt lillebroren til 650D da den ikke skulle lage så mye varme ellers kan du velge 550D, 600T, R3, HAF 912 etc. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Cosmos 2 har mulighet for flere radiatorer ut av eska enn 800D. Ellers er det utseendet det står på. Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 med ivy bride og [...] sandy bride [...] tenke også på ivy bride er 10% bedre [...] Googlet litt på ivy bride, men får bare opp følgende; I LOLD Lenke til kommentar
Svetten Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Personlig synes jeg at Cosmos 2 ser best ut, siden man kan skjule cd inngangen. Så jeg tror jeg velger Cosmos 2. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Husk at du ikke får push-pull rad i toppen av Cosmos 2, da. Var det ikke du som snuste på full custom vannkjøling senere? Lenke til kommentar
Svetten Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 okei, det skal jeg huske Lenke til kommentar
Svetten Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Da endte jeg med denne pcen. Si i fra hvis det er noe som burde byttes før jeg bestiller Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Kos deg med sluringa fra H100! Ellers ser det bra ut Er det en grunn til at du kjøpte referanse-kortet til Asus' GTX 680? Hvis du skal vannkjøle dette senere for å overklokke ville DCU2-kortet med custom PCB og generelt høyere kvalitetskomponenter gitt bedre overklokkingsegenskaper. EK pleier å lage fullcover blocks til Asus' DCU2-toppkort. Lenke til kommentar
Svetten Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Kos deg med sluringa fra H100! Ellers ser det bra ut Hvilke prosessor kjøler burde jeg gå for da? Er det en grunn til at du kjøpte referanse-kortet til Asus' GTX 680? Hvis du skal vannkjøle dette senere for å overklokke ville DCU2-kortet med custom PCB og generelt høyere kvalitetskomponenter gitt bedre overklokkingsegenskaper. EK pleier å lage fullcover blocks til Asus' DCU2-toppkort. Er det smartere med et DCU2 kort? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 CPU kjøler: Phanteks PH-TC14PE, den fargen du liker DCUII korta er ett smartere kjøp Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 DCU2-kortene er typisk i toppen på luftkjøling, særlig med GTX 680 som mangler spenningsjustering på stock-design. Rimelig meningsløst å vannkjøle et kort man ikke kan øke spenninga på. Å kjøpe H100 for så å gå over til full custom vannkjøling er hvertfall sløs med penger. Hadde gått for en Hyper 212 EVO Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hvilke prosessor kjøler burde jeg gå for da? Er det smartere med et DCU2 kort? Silver Arrow, Archon, D14SE, Phanteks. I den rekkefølgen. Ja, det er det. Edit: Enig med Arni her. Gå for en Evo om du skal over på full vannkjøling senere. Endret 1. mai 2012 av MDCCLXXVI Lenke til kommentar
Svetten Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Hva er forskjell mellom ASUS P8Z77-V DELUXE og ASUS P8Z77-V PRO ? Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Da endte jeg med denne pcen. Si i fra hvis det er noe som burde byttes før jeg bestiller Da endte jeg med denne pcen. Si i fra hvis det er noe som burde byttes før jeg bestiller Hvorfor vil du ikke ha Ivy Bridge? Meningsløst å bruke så mye penger og så ikke velge det beste på markedet når det nesten ikke er forskjell i prisen. Endret 2. mai 2012 av AMDBunny Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hva er forskjell mellom ASUS P8Z77-V DELUXE og ASUS P8Z77-V PRO ? Deluxe har dette over PRO: Bluetooth En ekstra kablet LAN-kontroller (2 totalt) Kraftigere strømforsyning (16 mot 12 faser, interessant om du noengang skal ekstremklokke) 2x eSATA-porter Løp og kjøp. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Her er alle Z77-serie kortene til Asus (P, Rog, Sabertooth, WS): http://event.asus.com/2012/mb/Z77_All_Series/ Kanskje det gjør det lettere for deg å velge. Lenke til kommentar
Svetten Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Da endte jeg med denne pcen. Si i fra hvis det er noe som burde byttes før jeg bestiller Da endte jeg med denne pcen. Si i fra hvis det er noe som burde byttes før jeg bestiller Hvorfor vil du ikke ha Ivy Bridge? Meningsløst å bruke så mye penger og så ikke velge det beste på markedet når det nesten ikke er forskjell i prisen. Hva gjør Ivy Bridge så mye bedre enn I5-2500k når det gjeller gaming? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå