BalderHv Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Sønnen min spiller COD og ønsker seg en 22" TV med komponent. Hva er denne komponenten og hva bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Han tenker nok på en tv med rgb inngang , rød , grønn, blå de ser slik ut Inngangene vil se slik ut på en tv + rød og hvit for lyd av erfaring oppnår man ikke noe voldsom forbedring av bildet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Oppnår ikke forbedring av bildet i forhold til hva da?? Denne løsningen kjører fullHD 1080i, og er mange mange ganger bedre enn scart ihvertfall. Men man må selvsagt stille inn xboxen til denne oppløsningen da, hvis ikke så blir det ikke like bra Men hvorfor kjøpe så liten skjerm, nå som en 32" ikke koster noe særlig mer? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 det var bare et fåtall spill som klarte å kjøre 1080i på den gamle xboxen. som jeg kan huske , gikk vinninga opp i spinninga. Anbefaler at TS kjøper en litt større tv som cossie sier Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Det vil uansett bli langt bedre bilde enn SCART, uansett om du kjører RGB eller kompositt (den gule). Hva bruker trådstarter i dag? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Er det IKKE snakk om 360 her?? Tok det for gitt da han snakket om komponent osv.... Er det den gamle xboxen så ta å kast den og kjøp en 360 til gutten da! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 ømh, man kaster ganske enkelt ikke ting som fungerer. Uansett alder. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ja ja, så pakk den vekk og "spar" på den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå