satanjapan Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hva heter den nyeste sangen til Evenescence som de nettopp hadde fått lagd video til? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Kanskje Du tenker på Evanescence feat. yummy - Threadclosin' crap-rock ? +1 Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 nei trur ikke det Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 jeg fant det ut Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 jeg fant det ut jeg digger den gruppa. Så ka du fant ut da ?? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 den het Going Under den jeg var ute etter Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 ..nominert til dagens mest ubrukelige tråd. Beklager flaming. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 ..nominert til dagens mest ubrukelige tråd. Beklager flaming. Nominert til dagens mest ubrukelige svar Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 ..nominert til dagens mest ubrukelige tråd. Beklager flaming. Nominert til dagens mest ubrukelige svar Nominert til dagens mest ubrukelige svar på ett ubrukelig svar..fram til nå. Jeg tar over rollen. Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Evanescence suger maks. Sorry Liker ikke wannabe-metal. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Evanescence suger maks. Sorry Liker ikke wannabe-metal.Word! Det der er ikke metal. Det der er POP tatt rett ut fra læreboken! Jeg skulle klart å lage bedre selv med eJay! Evanencecse er omtrent Linkin Park med en jente som synger, bare det at det er litt mer pop, om det skulle være mulig. Ikke gidd å klage på min skrivemåte av evanenscensce, for jeg vet ikke hvordan det skrives, og jeg vil ikke vite det. Vet bare at det betyr bandets skjebne. Og fordi som ikke vet hva det betyr, slå det opp. Og jeg vet at det ikke skjer, så jeg skal gjøre dere en tjeneste å si "kortvarighet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå