THX70 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hei Er ny bruker av Dropbox. Synes uploaden er virkelig treg. Har 25/25 linje fra Altibox og laster opp i ca 150 kB/s. I innstillingene er farten satt til "don't limit" som er default. Prøvde også å egendefinere opphastighet uten hell. Noen som har forslag for å øke hastigheten? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Pent lite du kan gjøre så vidt meg bekjent. Har aldri fått særlig god upload eller download fra Dropbox på noen leverandør, så begrensningen ligger på Dropbox sin side. Har også testet koblet rett til Uninett på 1Gbps linje uten å få noe bedre resultat av den grunn. Lenke til kommentar
THX70 Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Hmm, kan forstå begrensninger på nedlasting, men upload burde jo ikke være noe problem, i alle fall ikke så lav hastighet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Min upload til Dropbox. Har 11Mbit kapasitet max her (Telenor VDSL2) og peaker ved 7Mbit på vedlagt bilde av upload. Snittet er kanskje 5Mbit? Har aktivert UPNP i router og PC, ellers ikke noe hokus-pokus. Lenke til kommentar
THX70 Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Merkelig. Har Altibox fiber med ekstra router da jeg trengte høyere trådløs hastighet. Det kan jo være begrensningene ligger i routeren min, men kan ikke skjønne hva. Trenger Dropbox egen port ut? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 https://www.dropbox.com/help/23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå