C.. Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Hei! Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg ratt og pedaler til å spille bil spill, men er veldig usikker på hva jeg skal velge, er heller ikke interessert i å bruke så alt for mye penger på det heller, så maks tusen lappen. Har sett litt på Thrustmaster Rallye GT ForceFeedback, noen som vet om dette er greit eller har dere noe annet å anbefale i samme prisklasse? Endret 28. april 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Dette rattet testet jeg for snart seks år siden, omtalen kan du lese her. Tipper de fleste ville bli mer fornøyd med f.eks. Logitech Driving Force GT som vel er i samme prisklasse. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Okei, skjønner. Leste omtalen nå så tror nok jeg går får et innkjøp av Logitech Driving Force GT fremfor Thrustmaster Rallye GT ForceFeedback, takk for svar. Men legger merke til en ting, på for eksempel Komplett.no står det at rattet kun er komfortabelt med PlayStation 2 og 3, men på omtalen på Gamer.no står det at det er komfortabelt med PC/PS2/PS3? Endret 29. april 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Det blir markedsført som et PlayStation-ratt, men det er USB-basert og fungerer strålende på PC også. Det samme gjelder flere av Logitech sine ratt, spør meg ikke hvorfor. Endret 29. april 2012 av Aasgaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå