Gå til innhold

BK: Maur, maur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke noe foto expert, men kan påpeke noe som plagte meg som "vanlig" seer. Var irriterande som øyet ble hele tiden trukket til venstre. For en eller annen grunn så ville jeg naturlig se litt mer til høyre.

Takk for kommentar. Siden bildet er skarpt forgrunnen til venstre dras nok oppmerksomheten dit først. Om det er fotografisk uheldig å ha skarphethen fordelt slik i horisontalplanet vet vet jeg ikke. Selv er jeg fornøyd med å ha fått med det utydelige maurlivet til høyre, synes det gir mening til bildet. Særlig fornøyd med at en av de bevingede maurene i tua ble med oppe til høyre.

Lenke til kommentar

Ser det du sier om aktivitet, dette er jo ett arbeidssomt vesen som opererer i flokk og det kan jeg da virkelig sense, det er akkurat som om den øverste har en viktig beskjed til resten av gjengen nedover på stammebarken :-) Syns det var fint og skarp helt i forgrunnen på venstre siden, litt enig i at høyre siden med fordel kunne vært dysset ned noen hakk, trakk en del mer oppmerksomhet enn nødvendig. Håper å se flere maurbilder fra deg, artig når de frakter store ting sammen i flokk :-))))

Lenke til kommentar

Ser det du sier om aktivitet, dette er jo ett arbeidssomt vesen som opererer i flokk og det kan jeg da virkelig sense, det er akkurat som om den øverste har en viktig beskjed til resten av gjengen nedover på stammebarken :-) Syns det var fint og skarp helt i forgrunnen på venstre siden, litt enig i at høyre siden med fordel kunne vært dysset ned noen hakk, trakk en del mer oppmerksomhet enn nødvendig. Håper å se flere maurbilder fra deg, artig når de frakter store ting sammen i flokk :-))))

Takk for kommentar. Nytt maurbilde idag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...