MrLuni Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hvilken film har du sett flest ganger i ditt voksne liv? Trur faktisk det må vare Rocky serien. Når jeg først ser Rocky iløpet av året så ser jeg alle. Forsåvidt har jeg noen faste filmserier jeg ser iløpet av året, men Rocky er nok mest sett. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Edward Scissorhands er nok den filmen jeg har sett flest ganger, men få av de gangene har vært som voksen. Lurer på om det må være Pulp Fiction eller Oldboy jeg har sett flest ganger etter jeg rundet voksen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Oh! Edward Scissorhands er det noen år siden jeg har sett. *laste ned* Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Schindler's List eller The Big Lebowski var det første som slo meg. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Fight Club, Trainspotting, Pulp Fiction og A Clockwork Orange, de fire filmene som gjorde meg mer enn normalt interessert i filmtitting. Har ikke lenger telling på hvor mange ganger jeg har sett disse filmene. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Tror faktisk jeg slo ny rekord i helgen med atter en titt på "Goodfellas" Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Enda en film jeg ikke har sett på noen år! Nice. Har nok å gjøre på en hangover søndag nå trur i Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Natural Born Killers. Tror jeg har sett den rundt 200 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå