stiff Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har kjøpt meg en ruter for noen dager siden,men får den absolutt ikke til å virke. Ruteren er en Topcom BR204. Anbefaler ikke denne til andre ukyndige.Dette må være en av de produktene med dårligst bruksanvisning ever. Det er kun beskrevet en enkel fremgangsmåte som ikke virker!!!! Etter bruksanvisningen skal man sette opp maskina til å motta IP-adresse automatisk deretter skal det være mulig å få kontakt med ruteren,men nei... Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 telenor adsl? er et medium til lite helvete der ja husk [email protected] Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har kjøpt meg en ruter for noen dager siden,men får den absolutt ikke til å virke. Ruteren er en Topcom BR204. Anbefaler ikke denne til andre ukyndige.Dette må være en av de produktene med dårligst bruksanvisning ever. Det er kun beskrevet en enkel fremgangsmåte som ikke virker!!!! Etter bruksanvisningen skal man sette opp maskina til å motta IP-adresse automatisk deretter skal det være mulig å få kontakt med ruteren,men nei... Tips mottas med takk! Er kablingen mellom router > maskin OK? Du har ikke satt opp proxyserver i Ie eller har brannvegg som hindrer DHCP? Lenke til kommentar
stiff Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 svar til agvg Kabel er OK. Har ikke brannvegg. Har ikke satt opp proxy-server (ikke såvidt jeg vet iallefall) Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hvilken IP får du fra ruteren da? Lenke til kommentar
stiff Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Har ikke telenor adsl,men telenor avidi kabel. Er det et problem? Kan Avidi ha lagt inn en sperre for flere maskiner eller noe i den dur? Har tidligere brukt en av mine 3 maskiner som ruter for de andre og det funket bare fint. Lenke til kommentar
Tian Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har Telenor Avidi for tiden og vil bare opplyse om at det går fint å bruke ruter og flere maskiner på en gang for å kople seg opp på nett. Nå bruker jeg en Draytek Vigor 2000 ruter, og husker at jeg måtte forandre litt i innstillingene på den for å kople meg opp, før Avidi hadde jeg vanlig Telenor ADSL som jeg og brukte denne rutern til. Mvh Tian Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hadde et lignende problem en gang med Billion Bipac router og da hjalp det å oppgradere firmware'n. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Join the gang my friend! samme problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå