Luigi85 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hei , kan noen svare meg på om det går fint å legge tapet over et lag med gammel tapet ? , Eller vil dette bare bli bobler og styr , eller vil den dette av ? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Så lenge den gamle tapeten sitter ordentlig og den ikke har noe voldsomt med "tekstur" Så har jeg sett dette gå bra Mange ganger før Lenke til kommentar
Luigi85 Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 ok happy for å høre det , ellers blir det mye ekstra arbeid hehe Lenke til kommentar
Luigi85 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Fler som har eksempler ? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Blir som Titanium sier; Riv løs det som er løst, fjern hele skjiten om den har struktur, og husk å vask veggen ren for fett og annen skjit før du legger på ny tapet. Lenke til kommentar
Luigi85 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 jo , men problemet er at de fleste veggene er gibsvegger , og jeg tror ikke det går å rive den vekk uten at man ødelegger gibsplatene Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Helsparkling høres ut som et alternativ Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Joda det går fint og rive av. Tror noe av tapeten blir liggende igjen på veggen slik at det bare er den øverste delen som løsner og da der veggen glatt. Jeg rev tapet fra veggen senest denne uken. Hvorfor tar du ikke heller og legger profilerte MDF plater over den stygge tapeten. Da slipper du både sparkling, tapetisering, og maling. Det holder jeg på med i leiligheten min. Endret 5. mai 2012 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Joda det går fint og rive av. Tror noe av tapeten blir liggende igjen på veggen slik at det bare er den øverste delen som løsner og da der veggen glatt. Jeg rev tapet fra veggen senest denne uken. Hvorfor tar du ikke heller og legger profilerte MDF plater over den stygge tapeten. Da slipper du både sparkling, tapetisering, og maling. Det holder jeg på med i leiligheten min. Problemet her er at hvis rommet er lite.. vil det virke enda mindre med profilerte MDF plater Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 River man noe tapet blir det ujevnt og man bør sparkle. En løsning som kan dekke over en del ujevnheter er en renovasjonsduk. Snakk med en forståsegpåer om slike duker eller ta en google rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå