Eriksendrul Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Volum ikonet som skal være nede ved klokka er borte på dataen Og jeg går inn på control panel og sjekker og der ser jeg dette, Hva skal til for at jeg kan sette den på "on" ? ( Høyereklikk bilde og trykk Open image for større bilde ) Endret 28. april 2012 av Eriksendrul Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Er det mulig at du har fått den skjult på menyen? "Vis skjulte ikoner"? Eller har du endret på noen drivere, eller installert nye catalyst drivere? Fortell mer... BmOnline Endret 28. april 2012 av BmOnline Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Er det mulig at du har fått den skjult på menyen? "Vis skjulte ikoner"? Eller har du endret på noen drivere, eller installert nye catalyst drivere? Fortell mer.. BmOnline Er ikke så mye og fortelle egentlig , jeg har ikke gjort noe spesielt , det eneste nye jeg har når det kommer til lyd er at jeg har fått headsett med USB også har jeg høystalere med vanlig audio jack og når jeg skal se film etc setter jeg Høytalere til default , skal jeg spille trykker jeg usb headset og setter den til deafualt. Men når jeg sto opp her en morgen og skulle sette meg på dataen og spille litt skulle jeg sette headset til default og da var ikke den knappen der . Jeg har lyd , jeg kan jo gå inn på controllpanel og endre volum der og device etc men ja tungvint Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Ok, men du var litt snau med opplysninger, hvilket system har du? Xp, vista, w7 eller? Har du kikket på oppgavelinjen om den er blitt skjult? Klikk og sjekk. PS: Om du har win 7, så er det kanskje lurt å bruke en administratorkonto for å rette på feil. BmOnline Endret 28. april 2012 av BmOnline Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 hadde asamme problem for en uke siden, eg restartet pcen og alt funket etterpå ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå