MysticoN Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 I dag når jeg skulle ta turen innom www.hw.no fikk jeg til min store overraskelse at den siden var låst av av Bitdefender 2012. Har aldri sett dette før og har låvelig og oppdatert version av bitdefender. Noen andre som har dette problemet eller vet noe om dette er "reelt" ? går fint å sjekke gamer.no og amobil. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Det så pussig ut ja. Vet det har skjedd tidligere i forbindelse med noen flash-annonser som av og til kan bli flagget Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hei, Jeg tror dette er en feilmarkering, men jeg skal ta dette opp med Bitdefender og høre om de vet hva som kan ha trigget den og få fjernet flagget. I følge Virustotal er det kun Bitdefender som har flagget nettstedet som malware av de dem sjekker og jeg får 0 flagginger for http://www.hardware.no/ som hw.no omdirigerer til. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 takker for svar. Litt merkelig da begge maskinene mine flagger hw.no Setter dette som løst jeg da dere sjekker opp i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå