Bellamy Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Har prøvd å få opprettet egne album inne på Galleri på min SE xperia pro, men finner ikke ut av hvordan eller om det er mulig å gjøre dette. Har forsøkt å google etter svar og også sett i manualen, men finner ikke ut av det. Må jeg laste ned en app for å få det til? Synes det er rart hvis det skal være nødvendig bare for å få opprettet en egen mappe i galleriet... Hvis det skulle være nødvendig med en app til sortering av bilder, er det noen dere vil anbefale? Gjerne gratis. B Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Å lage en ny mappe på minnekortet/internt minne og så legge bilder der burde holde. Lenke til kommentar
Bellamy Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Ja, men vet du hvordan man gjør det? Føler jeg har prøvd alt, men får det f**n ikke til... Har prøvd å gå inn der bildene ligger og trykke på alle mulige taster, men får ikke opp noe alternativ om å lage ny mappe. Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Du må gjøre det fra enten fra en filutforsker (f.eks ES File Explorer) eller koble telefonen til PCen med USB og legge til en mappe derfra. Etter du har lagt bilder i den nye mappen, søker galleriet telefonen for bilder. Når den finner den nye mappen med bildene legges mappen (albumet) til i galleriet. Lenke til kommentar
Bellamy Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Ok, takk for hjelpa :-) Merkelig at dette ikke kan gjøres direkte på telefonen uten noe form for app eller likende, men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå