Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Hei, jeg skal kjøpe meg en ny pc'e. Men er usikker på om det skal være en stasjonær'pc eller en laptop.

Grunnen til at jeg ønsker meg en laptop er fordi jeg bor ganske langt unna venner...må ta buss og da er det alltid greit å ha mindre og drasse på. Men jeg vet at laptop er generelt dyrere. Hvor mye dyrere er det snakk om?

Stasjonær pc, jeg har skjerm, mus tastatur og alt det der. Finnes det noen "gaming" kabinett som er mindre, men fortsatt nok plass til solide komponenter.

prisklasse er rundt 10-13k. ønsker å bygge selv om jeg skal kjøpe stasjonær. noen som kan komme med forslag?

Skal spille Diablo III når det kommer ut, og spiller League of Legends på et høyt nivå nå.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vist det ikkje er meir enn diablo og LoL du gamer så halder det med berbar i massevis! Reiser du mykje fram og tilbake så ville eg ambefalt ein berbar til deg. No er eg ikkje så god på berbare, men eg kan no finne ein kompakt stasjonær pc til deg :)

Her har du ein kompakt stasjonær.

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1074964&su=27A4B576-41D4-44A6-AEC8-0F923C927A4F

Du har ikkje behov for så kraftig maskinvare, så du kan shave av 2 tusen på eit anna skjermkort.

Endret av eirikol1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...