alextech Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hei! Har lenge hatt ett bredbånd fra Get, med en trådløs router. Problemet med denne routeren var at den har en innsnevring på hastigheten. Jeg fikk med andre ord ikke utnyttet hele linja. Kjøpte derfor en ny router, som kunne gi meg det jeg betaler for. Men jeg får ikke koblet til denne. Det vil si jo, jeg får kontakt med routeren, men ikke videre. Har hatt, venner/familie som har koblet seg på uten problemer, men en herlig hastighet. Men hva kan være galt? Som klarer den å identifisere nettverket, men det står "Ingen Internett Tilgang". Håper på noen tips eller triks her! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Koble modem til internettporten på routeren. Slå av modem noen minutter for å frigjøre lease av IP. Lenke til kommentar
alfal Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Han hadde sikkert først en adsl-router og nå prøver han sikkert med en vanlig ruter rett i vegg-utaket...he..he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå