Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd PL: Norwich-Liverpool

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortjent. Det siste goallen der var sjuk i huet. Håper virkelig at dette bygges videre på og at han ikke er tilbake slik vi ikke vil huske ham mot Fulham. Bennett skulle vært utvist forøvrig. Klart gult når han river i trøya til Suarez først og når han feller senere fikk han også gult.

Shelvey har langt mer og tilby enn hva Henderson har. Det som er kjipt at de er begge ganske treige (spesielt Shelvey). Sagt det før og sier det igjen. Henderson selges i løpet av 3 år fra vi kjøpte ham og for klart mindre enn det vi kjøpte han for. Jonjo er langt mer spennende imo.

Lenke til kommentar

Hvis vi klarer å bygge videre på dette, vinne cupen og få inn et par BRA spillere til sommeren så tror jeg neste sesong kan bli bra. Var deilig å se at Liverpool for en gangs skyld kunne ha litt "stang inn" og vinne en kamp de dominerer. Suarez er helt rå, og han blir aldri i verden solgt med mindre han vil det selv.

Lenke til kommentar

Suarez er helt rå, og han blir aldri i verden solgt med mindre han vil det selv.

Hvis vi hadde tapt i dag, og han ikke hadde bidratt nevneverdig i de siste kampene, så hadde det vært langt i fra umulig. Utifra det vi så i dag (hans desidert beste kamp for LFC) og hva han kan bidra med resten av sesongen så blir jeg overrasket om han forsvinner. Får håpe dette er som en ny start for ham. Slutt på det meste av usportsligheter og sjansesløsing i alle fall. Konse på å vinne kamper og score mål. Og ikke havne i trøbbel på eller utenfor banen.

Lenke til kommentar

Jo, men det forventes, naturlig nok, mer av ham når han er vår klart beste spiss. Nå sa jeg ingenting om at han skal selges kun for at han har bommet på en god sum med 100% sjanser. Det hadde blitt pga en rekke usportsligheter og ting som har satt han i negativt lys. At han ikke har scoret i nærheten av det som kan forventes av en spiss med hans scoringsrate i Ajax og på landslaget ville jo ikke spille positivt inn. Forhåpentligvis snur dette nå.

Lenke til kommentar

Etter en god kamp(endelig...) så er Suarez både tilgitt og utnevnt til frelser og kongen av Liverpool? At dere aldri lærer. Det skulle jo blankt bare mangle at han presterer i ny og ne, og han skylder oss en haug flere slike kamper som dette om han skal tilgis(av meg i hvert fall).

Men å vinne igjen, var deilig :).

Lenke til kommentar

Mhm. Han har vært midt på treet ca hele sesongen. Man er jævlig naiv om man tror alle stolpeskuddene er uflaks. Han har skapt mye mindre hodebry for forsvarerene enn forventet. Selv om han, rent spillemessig, har vært en av de "beste" på Liverpool denne sesongen. Men mange glemmer at han bommer jevnt og trutt på store sjanser. Han er god når han begynner på dribleraidene sine, men de ender 99% av tiden i ingenting, når han kommer til den avgjørende pasningen eller skuddet er det upresist eller egoistisk. Han har en tendens til å få et lite "tunnelsyn" når han har ballen i boksen.

Satte også laget i en jævlig dårlig posisjon med å få 8-kampers karantene, og oppførte seg som en pikk gjennom hele den prosessen i tilegg..

..For ikke å glemme at han har vært tidenes cunt på fotballbanen også gjennom stort sett hele sesongen.

zzzz, drittlei av å prate om Suarez uansett.

Lenke til kommentar

Etter en god kamp(endelig...) så er Suarez både tilgitt og utnevnt til frelser og kongen av Liverpool? At dere aldri lærer. Det skulle jo blankt bare mangle at han presterer i ny og ne, og han skylder oss en haug flere slike kamper som dette om han skal tilgis(av meg i hvert fall).

Men å vinne igjen, var deilig :).

Vet ikke om jeg er inkludert i "dere". Jeg har i hvertfall ikke tilgitt eller utnevnt han til frelser enda. Forøvrig helt enig i det siste innlegget ditt. Synes det er rart at det ikke er flere som ser det du ser. Liverpool brillene for høyt oppå nesa, kanskje. Klarer ikke se noe annet enn det man vil se.

Lenke til kommentar

Mhm. Han har vært midt på treet ca hele sesongen. Man er jævlig naiv om man tror alle stolpeskuddene er uflaks. Han har skapt mye mindre hodebry for forsvarerene enn forventet. Selv om han, rent spillemessig, har vært en av de "beste" på Liverpool denne sesongen. Men mange glemmer at han bommer jevnt og trutt på store sjanser. Han er god når han begynner på dribleraidene sine, men de ender 99% av tiden i ingenting, når han kommer til den avgjørende pasningen eller skuddet er det upresist eller egoistisk. Han har en tendens til å få et lite "tunnelsyn" når han har ballen i boksen.

Satte også laget i en jævlig dårlig posisjon med å få 8-kampers karantene, og oppførte seg som en pikk gjennom hele den prosessen i tilegg..

..For ikke å glemme at han har vært tidenes cunt på fotballbanen også gjennom stort sett hele sesongen.

zzzz, drittlei av å prate om Suarez uansett.

Alle stolpeskuddene er nok ikke uflaks nei, men kan godt være en konsekvens av for dårlige medspillere som har vært for dårlig til å skape rom for Suarez, og at han bommer fordi det er enklere å komme opp i Suarez tidsnok da forsvarsspillerne slipper å konsentrere seg om andre slike trusler som Suarez har å komme med. Grunnen til at dribleraidene ofte ender i ingenting har også mye med at han ikke har medspillere rundt seg.

Suarez har lagt den episoden bak seg, unnskyldt seg, og det er på tide å glemme det. Man er passe naiv om man tror Suarez var den eneste cunten i det tilfellet.

Generelt har Suarez vært en lidenskapelig spiller gjennom hele sesongen, og hvertfall jeg blir glad når jeg får sett frustrasjonen han kommer med i tilfeller der laget er avhengig av at Suarez presterer, enn motsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...