kajraymond Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 hej, skal starte på Ripped Hardcore idag og lurer derfor på om noen av dere har prøvd ut dette og har lyst og dele opplevelsen og resultatet. vil helst vite om: -Evt. Side Effects -formen resten av dagen -mat og drikke før og etter inntak av produktet -resultat! Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Link til produktet? http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/ripped-hardcore-60-caps Lenke til kommentar
storken Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Overprisa drittprodukt med fancy navn, som vanlig. Bruk pengene på skikkelig mat. Får mye biff for 300 kroner! 3 Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Overprisa drittprodukt med fancy navn, som vanlig. Bruk pengene på skikkelig mat. Får mye biff for 300 kroner! og dette vett du fordi du har prøvd ut produktet? Lenke til kommentar
Boondocker Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 hej, skal starte på Ripped Hardcore idag og lurer derfor på om noen av dere har prøvd ut dette og har lyst og dele opplevelsen og resultatet. vil helst vite om: 1. Evt. Side Effects 2. formen resten av dagen 3. mat og drikke før og etter inntak av produktet 4. resultat! 1. Vanligste side effects av slike såkalte koffein produkt er at man begynner å få små shakes, rister litt. 2. Første gangene jeg brukte slike produkt var man helt 100% resten av dagen, men så begynner det å dabbe av. 1 annen ting jeg har merket av egen erfaring er at slike koffeinprodukter er apetitt dempende på meg. 3. Best effekt om det taes på tom mage. Er bare av egen erfaring, får best "kick". 4. Magert, eneste det gjør for treningen er å gi deg "energi", klare kanskje å presse ut 1 rep til på et set. Jeg har gitt opp slike produkt for treningen sin del, men hender jeg bruker det når man skal "deffe", pågrunn av sideeffekten, apetitt dempende. Lenke til kommentar
storken Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Overprisa drittprodukt med fancy navn, som vanlig. Bruk pengene på skikkelig mat. Får mye biff for 300 kroner! og dette vett du fordi du har prøvd ut produktet? Nei, det vet jeg siden jeg har kunnskap rundt kostholdsbransjen og deres metoder for å tjene penger på 17 åringer som faller for et kult navn på et kosttilskudd. To kopper kaffe gir deg mer koffein enn 1 kapsel av "Ripped Hardcore". De andre virkestoffene har minimal effekt. Virker som du tror dette produktet vil gi deg ünderbare resultater, noe som jeg kan si deg med en gang - det kommer det ikke til å gjøre. 2 Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 hej, skal starte på Ripped Hardcore idag og lurer derfor på om noen av dere har prøvd ut dette og har lyst og dele opplevelsen og resultatet. vil helst vite om: 1. Evt. Side Effects 2. formen resten av dagen 3. mat og drikke før og etter inntak av produktet 4. resultat! 1. Vanligste side effects av slike såkalte koffein produkt er at man begynner å få små shakes, rister litt. 2. Første gangene jeg brukte slike produkt var man helt 100% resten av dagen, men så begynner det å dabbe av. 1 annen ting jeg har merket av egen erfaring er at slike koffeinprodukter er apetitt dempende på meg. 3. Best effekt om det taes på tom mage. Er bare av egen erfaring, får best "kick". 4. Magert, eneste det gjør for treningen er å gi deg "energi", klare kanskje å presse ut 1 rep til på et set. Jeg har gitt opp slike produkt for treningen sin del, men hender jeg bruker det når man skal "deffe", pågrunn av sideeffekten, apetitt dempende. hvilken tid på døgne bør det tas? eller hvor lenge før trening? Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Overprisa drittprodukt med fancy navn, som vanlig. Bruk pengene på skikkelig mat. Får mye biff for 300 kroner! og dette vett du fordi du har prøvd ut produktet? Nei, det vet jeg siden jeg har kunnskap rundt kostholdsbransjen og deres metoder for å tjene penger på 17 åringer som faller for et kult navn på et kosttilskudd. To kopper kaffe gir deg mer koffein enn 1 kapsel av "Ripped Hardcore". De andre virkestoffene har minimal effekt. Virker som du tror dette produktet vil gi deg ünderbare resultater, noe som jeg kan si deg med en gang - det kommer det ikke til å gjøre. Okej, forstår det du sier. eg meinte heller ikkje å var frekk i sted viss det virket som det! hadde gjerne drukket kaffi hadde de ikkje vore for at eg ikkje tåler kaffi så godt! Lenke til kommentar
storken Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Prøv deg på presskanne og forskjellige kaffesorter, er stor forskjell mellom kaffesorter. Mange billigsorter får en sur ettersmak (da blir jeg og ekkel i magen). Kaffetrakter spiller også inn. Har du en moccamaster kan du ikke trå feil, men vannkoker + termometer + presskanne gir perfekt resultat det og. Eventuelt tror jeg du kan finne koffeinpiller hos iHerb eller lignende. Om du får til å importere dem er en annen sak. Jeg har fått igjennom Yohimbine (ulovlig i salg her i Norge), så det er vel litt 50:50. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå