pavllion Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hei, igår opplevde jeg noe veldig merkelig med telefonen min. Sgs2. Den begynte plutselig å tulle seg med lyden. Den hakket og hørte ut som høytalerne var ødelagt. Jeg prøvde å sku av lyden, men den bare spilte. Jeg slo av telefonen og da funket den igjen. Men plutselig fungerte ikke touchen lenger. Jeg slo den av igjen med å ta ut battariet og nå har jeg ikke hat problemer siden. Bør jeg levere den inn? Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Hei, igår opplevde jeg noe veldig merkelig med telefonen min. Sgs2. Den begynte plutselig å tulle seg med lyden. Den hakket og hørte ut som høytalerne var ødelagt. Jeg prøvde å sku av lyden, men den bare spilte. Jeg slo av telefonen og da funket den igjen. Men plutselig fungerte ikke touchen lenger. Jeg slo den av igjen med å ta ut battariet og nå har jeg ikke hat problemer siden. Bør jeg levere den inn? Nei, tror ikke du bør levere den inn. Har hatt lyd problemet selv 2-3 ganger. Bare tar den av og på, så fungerer det fint. Har du oppdatert til ICS? Det er mest sannsynlig bare bugs. Var ikke lenge siden mobilen min ble helt svart, så jeg måtte ta ut og inn batteriet.. Endret 29. april 2012 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Hei, igår opplevde jeg noe veldig merkelig med telefonen min. Sgs2. Den begynte plutselig å tulle seg med lyden. Den hakket og hørte ut som høytalerne var ødelagt. Jeg prøvde å sku av lyden, men den bare spilte. Jeg slo av telefonen og da funket den igjen. Men plutselig fungerte ikke touchen lenger. Jeg slo den av igjen med å ta ut battariet og nå har jeg ikke hat problemer siden. Bør jeg levere den inn? Nei, tror ikke du bør levere den inn. Har hatt lyd problemet selv 2-3 ganger. Bare tar den av og på, så fungerer det fint. Har du oppdatert til ICS? Det er mest sannsynlig bare bugs. Var ikke lenge siden mobilen min ble helt svart, så jeg måtte ta ut og inn batteriet.. ICS jeg har. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Hei, igår opplevde jeg noe veldig merkelig med telefonen min. Sgs2. Den begynte plutselig å tulle seg med lyden. Den hakket og hørte ut som høytalerne var ødelagt. Jeg prøvde å sku av lyden, men den bare spilte. Jeg slo av telefonen og da funket den igjen. Men plutselig fungerte ikke touchen lenger. Jeg slo den av igjen med å ta ut battariet og nå har jeg ikke hat problemer siden. Bør jeg levere den inn? Nei, tror ikke du bør levere den inn. Har hatt lyd problemet selv 2-3 ganger. Bare tar den av og på, så fungerer det fint. Har du oppdatert til ICS? Det er mest sannsynlig bare bugs. Var ikke lenge siden mobilen min ble helt svart, så jeg måtte ta ut og inn batteriet.. ICS jeg har. Ok, det er endel bugs jeg har opplevd etter jeg oppdaterte til ICS. For eksempel at den restarter av seg selv, og lyd problemet du selv har hatt. Så det er nok bare feil Samsung kan rette opp i med en liten oppdatering. Så tror ikke det er noe gale med telefonen din.. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Hei, igår opplevde jeg noe veldig merkelig med telefonen min. Sgs2. Den begynte plutselig å tulle seg med lyden. Den hakket og hørte ut som høytalerne var ødelagt. Jeg prøvde å sku av lyden, men den bare spilte. Jeg slo av telefonen og da funket den igjen. Men plutselig fungerte ikke touchen lenger. Jeg slo den av igjen med å ta ut battariet og nå har jeg ikke hat problemer siden. Bør jeg levere den inn? Nei, tror ikke du bør levere den inn. Har hatt lyd problemet selv 2-3 ganger. Bare tar den av og på, så fungerer det fint. Har du oppdatert til ICS? Det er mest sannsynlig bare bugs. Var ikke lenge siden mobilen min ble helt svart, så jeg måtte ta ut og inn batteriet.. ICS jeg har. Ok, det er endel bugs jeg har opplevd etter jeg oppdaterte til ICS. For eksempel at den restarter av seg selv, og lyd problemet du selv har hatt. Så det er nok bare feil Samsung kan rette opp i med en liten oppdatering. Så tror ikke det er noe gale med telefonen din.. Jeg opplever også ekko i telefonsamtalene med bruk av beskyttelse. De jeg har snakket med har også opplevd ekko uten beskytelsen også fra min tlf, Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Deaktiver 3g så forsvinner ekkoet. 3g bør kun benyttes ved behov. Gjelder ikke bare s2. Lenke til kommentar
frodedyrseth Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) At andre hører ekko når de prater med deg er et velkjent problem for Galaxy SII og for Galaxy Note. Sendte inn min Note og de byttet en del som heter Sub PBA. Problemet forsvant. Endret 30. april 2012 av frodedyrseth Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Hvor lang tid tok det før du fikk tlf tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå