Gå til innhold

PL: Stoke - Arsenal @ Britannia

Payung

Anbefalte innlegg

Newcastle eller Tottenham kan begge få 71 poeng. Mest sannsynlig at det blir Tottenham av de to. Vi ender nok på 70. Da kan Chelsea også gå foran oss på målforskjell.

Du kan trøyste deg med at vi ikkje kan bli dårlegare enn nr.5. Det er dermed inga fare for å hamne på 6. plassen som du frykta for nokre veker sidan!

Det var vel i begynnelsen av sesongen jeg tippet 6 plass. Slik som tingene har utviklet seg er alt annet enn 3. plass uakseptabelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, du (benbjo) griner etter hver kamp, men tabellen viser fortsatt at vi er på tredjeplass, noe jeg tror vi kommer til å gjøre etter siste kamp.

<omvendt Benbjo-mode>

-RvP scorer. Han er i storform igjen.

-Diaby er tilbake og viser klasse. Blir garantert viktig i innspurten.

-Walcott spiller garantert siste kamp og putter 2 etter en hvileperiode.

-Newcastle er i dårlig form

-Tottenham er i dårlig form

</omvendt Benbjo-mode>

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må få klage når vi spiller elendig, noe vi har gjort i en lang periode nå.

Dessuten er det forskjell på det jeg sier og direkte løgn som du presenterer et par eksempler på over her.

Tottenham er i dårlig form er det eneste jeg er enig i. Newcastle sin formkurve peker nedover etter tapet, men de spilte fantastisk senest sist helg.

Lenke til kommentar

Vel, Newcastle er som de har vært hele sesongen akkurat som Spurs på 90-tallet: fantastisk den ene helga og helt elendig den neste, de er rett og slett det nye Spurs. Vi derimot har vært stabilt gode i 2/3 av sesongen men ikke klart å omsette det i resultater i det siste. Det er en viss form for fremgang for et slitent Spurshjerte men det hjelper lite så lenge resultatene er det som teller, og Harry er absolutt ikke rette mannen til å snu det rundt. Jeg tror vi kommer til å vinne maks en av de fire siste kampene, laget har mistet all glød og med skader på nøkkelspillere i tillegg til rykter om spilleropprør er det ingenting som tyder på at vi skal hente oss inn igjen. Det eneste som kan hjelpe er vel hvis FA sier til Harry at skal han ha jobben for England så må han vise bedre takter enn dette.

Konspirasjonsteoretikeren i meg sier at Harry gjør alt dette med vilje for å senke prisen det vil koste å løse han fra jobben slik at han kan putte mer i egen lomme.

Fakta er at Arsenal har en bred og god spillerstall med kontinuitet i alt rundt spilelrtroppen, lagene dere konkurrerer med har det motsatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...