Payung Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Ikke straffe i mine øyne heller. Men Stoke hadde nok fått straffe på det der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Wenger tydelig fornøyd med 1 poeng her. Chamakh på Endret 28. april 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Payung Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Lever Chamakh enda?!! Og er i form til å spille fotball. Don't think so- Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Wenger skuffer igjen, setter inn både Chamakh og Santos, hvorfor er ikke Ox blant de??? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Wenger skuffer igjen, setter inn både Chamakh og Santos, hvorfor er ikke Ox blant de??? Wenger går for 1 poeng Delap på. Stinker 2-1 nå Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Fyfaen nå er vi heldige...farlig heldige. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Lol Shawcross MoM? Latterlig Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Chris FOy er så jævlig dårlig. Fatter det ikke at de forbanna idiotene i FA lar han dømme Diaby skadet igjen 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Etter en oppløftenede 1 omgang er vi tilbake til gamle synder. Andre omgang var direkte tragisk. Søppel. Nå MÅ vi vinne de to siste og jeg kan banne på at vi driter oss ut mot WBA. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Etter en oppløftenede 1 omgang er vi tilbake til gamle synder. Andre omgang var direkte tragisk. Søppel. Nå MÅ vi vinne de to siste og jeg kan banne på at vi driter oss ut mot WBA. Hva skjer hvis ikke vinner, da? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Etter en oppløftenede 1 omgang er vi tilbake til gamle synder. Andre omgang var direkte tragisk. Søppel. Nå MÅ vi vinne de to siste og jeg kan banne på at vi driter oss ut mot WBA. Hva skjer hvis ikke vinner, da? 4 plass og EL Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Eit greit poeng på ei veldig vanskeleg bortebane. Stoke-supporterane viser sitt sanne ansikt nok ein gong, for ein gjeng med søppelfolk. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Du setter Chelsea som garantert vinner av CL-finalen? Og hvem tar tredjeplassen fra oss? Lenke til kommentar
Payung Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Skuffende 2.omg, men viktig at vi får med oss 1 poeng i det minste. Alt annet enn seier mot Norwich og WBA er uakseptabelt. Du setter Chelsea som garantert vinner av CL-finalen? Og hvem tar tredjeplassen fra oss? Jeg tror Chelsea taper, men det vi ikke satse på. Vi må spille som om Chelsea vinner finalen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Etter en oppløftenede 1 omgang er vi tilbake til gamle synder. Andre omgang var direkte tragisk. Søppel. Nå MÅ vi vinne de to siste og jeg kan banne på at vi driter oss ut mot WBA. Hva skjer hvis ikke vinner, da? 4 plass og EL Slutt å tull nå, vi skal spille én hjemmekamp og to vanskelige bortekamper mot lag som er involvert i nedrykksstriden. I tillegg skal Newcastle spille borte mot Chelsea og et Everton i form (som kjemper for å komme over Liverpool på tabellen), for ikke å snakke om City som muligens kan kjempe om gull ... ... og da har jeg ikke en gang nevnt at vår siste hjemmekamp er et Londonderby som potensielt kan avgjøre om vi får CL eller ikke, høres det kjent ut ? Pizzagate all over again sier jeg bare. Til sammenligning har dere to enkle kamper mot lag som ikke har noe å spille for. Innse det: Arsenal har sikret tredje for lengst. Det er greit at du er pessimistisk og at det er ditt kjennetegn her men litt realist må det vel være mulig å være? Spørsmålet er hvem av Spurs, Newcastle og Chelsea som tar 4. plassen, OG om den plassen gir CL eller ikke. Endret 28. april 2012 av Solaar 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Og hvem tar tredjeplassen fra oss? Newcastle Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Du setter Chelsea som garantert vinner av CL-finalen? Og hvem tar tredjeplassen fra oss? Newcastle eller Tottenham kan begge få 71 poeng. Mest sannsynlig at det blir Tottenham av de to. Vi ender nok på 70. Da kan Chelsea også gå foran oss på målforskjell. Etter en oppløftenede 1 omgang er vi tilbake til gamle synder. Andre omgang var direkte tragisk. Søppel. Nå MÅ vi vinne de to siste og jeg kan banne på at vi driter oss ut mot WBA. Hva skjer hvis ikke vinner, da? 4 plass og EL Slutt å tull nå, vi skal spille en hjemmekamp og to vanskelige bortekamper mot lag som er involvert i nedrykksstriden. I tillegg skal Newcastle spille borte mot Chelsea og et Everton i form (som kjemper for å komme over Liverpool på tabellen), for ikke å snakke om City som muligens kan kjempe om gull ... ... og da har jeg ikke en gang nevnt at vår siste hjemmekamp er et Londonderby som potensielt kan avgjøre om vi får CL eller ikke, høres det kjent ut ? Pizzagate all over again sier jeg bare. Arsenal har sikret tredje for lengst, spørsmålet er hvem som får 4. av Spurs, Newcastle og Chelsea OG om den plassen gir CL eller ikke. Det er greit at du er pessimistisk og at det er ditt kjennetegn her men litt realist må det vel være mulig å være? Vet du snakker fornuft, men i mitt hode har vi alt å tape og da har Arsenal som vane å gjøre akkurat det. Vi har ikke spilt bra siden Aston Villa hjemme. Endret 28. april 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Benbjo: dere har ingenting å stille opp med mot kongene av choking: Spurs. Du burde skifte lag å heie på, pessimismen kler en Spurssupporter bedre Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Newcastle eller Tottenham kan begge få 71 poeng. Mest sannsynlig at det blir Tottenham av de to. Vi ender nok på 70. Da kan Chelsea også gå foran oss på målforskjell. Du kan trøyste deg med at vi ikkje kan bli dårlegare enn nr.5. Det er dermed inga fare for å hamne på 6. plassen som du frykta for nokre veker sidan! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå