AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Har oppdaget en relativt hard klump i venstre testikkel. Jeg tror det er en ufarlig cyste, altså en "spermatocele". Men det som bekymrer meg mest er at jeg gir faen. Oppdaget den for tre måneder sida, og har ikke orket å bestilt legetime før nå. Jeg har tenkt over at det kan være kreft, men tanken har ikke berørt noe som helst mg. Jeg drar til legen for nysgjerrighetens skyld. Jeg håper nesten at det er kreft slik at jeg kan se hvor lite eller mye jeg bryr meg om at jeg kanskje kan dø. Jeg vil se hvor lett eller vanskelig jeg kan takle å høre en dårlig prognose. Jeg vil se hvor mye jeg bryr meg om meg selv, livet, eller døden. Jeg vil høre en lege si at jeg muligens kan dø, og ta det med et smil eller begynne å gråte. Jeg vil omfavne døden og se om jeg blir redd. Hvis jeg for en gangs skyld er genuint redd for å dø, kanskje jeg omfavner livet. Så, si meg, hva feiler det egentlig meg? Jeg har stille ønsket at jeg har kreft. Det er vel ikke normalt... Er jeg i virkeligheten ute etter omsorg og oppmerksomhet? Anonym poster: f414de2354f86184422b0595bd947921 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg oppfatter deg som en ekte dramaqueen. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg skal nå fortelle deg en godt holdt hemmelighet... Alle skal dø. Absolutt alle. På et eller annet tidspunkt. Så lev i dag som om du skal dø i morgen, og ta en tur til legen en dag til uka. 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Som min fastlege sa når eg sjekket etter prostatakreft: de fleste som har prostatakreft oppdager det som regel via større bivirkninger enn en klump på testikkelen. Men greit å få det sjekket, om du bryr deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå