Sunos Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Bestilte meg nostromo og en razer naga hex fra razerzone for litt siden som jeg mottok som var på 146£ (21.55£ av dette var shipping) som jeg da hadde allerede betalt med visa over nett ved bestilling. Det ble levert med DHL express på dør(var ikke noe valgmuligheter). Det gikk en ukes tid da det kom en faktura fra DHL pålydende 906kr.....lol? Det er da helt latterlig at det skal koste så mye i avgift og mva? Er dette noe som har kommet i det siste? for jeg har bestilt fra razer før (tastatur og Naga epic) og jeg kan ikke huske å måtte betale i nærheten av så mye i forhold til varen jeg kjøpte. Endret 28. april 2012 av Sunos Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hva står det spesifisert på fakturaen fra DHL? MVA av £146 er jo ca 365,- nekter å tro at de tar over 500,- i fortollingsgebyr?? Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hva står det spesifisert på fakturaen fra DHL? MVA av £146 er jo ca 365,- nekter å tro at de tar over 500,- i fortollingsgebyr?? DHL tar et helt vannvittig beløp i fortollingsgebyr. Har vært skrevet en del om det her på forumet før. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hva står det spesifisert på fakturaen fra DHL? MVA av £146 er jo ca 365,- nekter å tro at de tar over 500,- i fortollingsgebyr?? fortolling av varer ligger lett på rundt 400-500 kroner for bedrifter, skal ikke se bort ifra at privatpersoner betaler mer for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå