ehauger Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Kreativt påfunn inviterer til tolkning. Fortolkende fotografi Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Morsomt Men jeg er ikke sikkert at jeg ville synes bilder er like fine hvis jeg bare kan lese beskrivelsen av de, fantasien kan nok sikkert heve inntrykket noen hakk hvis beskrivelsen er godt skrevet. Endret 28. april 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Et interessant og morsomt produkt! I en rimlig versjon kunne denne vært spennende å prøvd på blant annet venner. For forfattere og kunstnere kan jo derimot dette være nyttig da de får tips til hvordan noe kan tolkes og beskrives. Absolutt interessant! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Dette appellerer definitivt mer til forfatteren i meg, enn fotografen... Ser for meg at man kan ta en tur rundt byen, ta noen bilder, og når man kommer hjem bruke disse til å sette sammen en helt ny verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg