bruker456281 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hei! Jeg holder på å legge inn ICA Client fra Citrix slik at jeg får åpnet hjemmekontoret i mitt Linux OS. Installasjon av pakken kjørte uten feil, og endte uten feil(i CentOS brukes Yum som installasjonapp). Men... Når jeg skal åpne ICA-filen og skal velge applikasjon for å åpne den med, finner jeg ut at det ikke er opprettet noen ICAClient-mappe under /usr/lib - hvor i følge diverse forum nevnt mappe skal plasseres i løpet av installasjonen. Jeg håper at noen der ute kan hjelpe meg her :-) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Har du prøvd å kjøre den? Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Therein lies the problem; finner ikke launch-område for ICA-klienten i systemet. I følge Citrix-forum skal den ligge under /usr/lib/ICAClient, men directory finnes ikke. Jeg kan vel ikke kjøre appen uten å ha en ICA-fil å kjøre? Lenke til kommentar
slingshot Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hei, Jeg har mint 12. Hos meg ligger citrix i /opt mappa. Har du sjekket der? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Therein lies the problem; finner ikke launch-område for ICA-klienten i systemet. I følge Citrix-forum skal den ligge under /usr/lib/ICAClient, men directory finnes ikke. Jeg kan vel ikke kjøre appen uten å ha en ICA-fil å kjøre? Prøvd å bare skrive ica/citrix/icaclient? Tips: skriv ic-<tab> Kjører du et desktopmiljø? Prøvd å launche fra det? Klientfilen skal IKKE ligger under */lib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå