Qwseyvnd Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 I USA, studere på egen hånd og ta eksamen privat i universitet og/eller college? Jeg spør på grunn av hvis jeg ikke kommer inn i Norge og fordi jeg kan ikke dra til USA foreløpig på grunn av helsegrunner. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Mange fag i USA/Norge har obligatorisk oppmøte, men eksamen kan man ta i ambassader. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 27. april 2012 Forfatter Del Skrevet 27. april 2012 Hvordan er det å ta eksamener i ambassade ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg vet ikke, men tror ikke det skulle by på noen problemer så lenge du sier ifra lenge på forhånd. Det jeg kjenner til var når noen av mine norske medelever i USA fortsatt hadde noen eksamener i Norge som ikke var tatt så tok dem de i USA på den norske ambassade/konsulat. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Men jeg bor i Norge, men har vært bachelor student i USA kort tid men fikk ikke tatt noen eksamener. Men er det mulig jeg tar eksamen i en annen universitet selv om jeg har ikke vært der? Dvs hjemmestudie så drar til USA kun for å ta eksamen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Det må du høre med den enkelte universitet, det kommer også ann på studie. Kan f.eks ikke tenke meg at du kan bli lege uten praksis men det skjønner du vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå